Nokia da Şubat 25'i işaret etti

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Nokia da Şubat 25'i işaret etti

Nokia bugün bir basın davetiyesi yayınladı MWC2013'e bir aydan az bir zaman kala heyecan yükselmeye başladı. Nokia'nın Barcelona'da yapılacak MWC2013'te yeni Windows phone8 bir akıllı telefon tanıtıcagına kesin gözüyle bakılıyor.

Acar muhabir
bulutsuzgece'nin ek notları :kıskıs:

25 Şubat Saat:9:00’dan itibaren başlayacak toplantıya ilişkin davetiyeler gönderilmeye başladı bile...Finlandiyalı şirket, düzenleyeceği toplantıda 2013 yılı için hazırladığı yeni donanım ve hizmetlerini tanıtacak.

Geçen yıl düzenlenen etkinlikte, Nokia tanıttığı 41 MP’lik PureView 808 modeli ile herkesi şaşırtmayı başarmıştı. Acaba Nokia aynı şeyi bu yıl da Windows Phone ile yapacak mı? En azından hayal kırıklığına uğratmayacağına kesin gözüyle bakıyoruz.

Bilindiği gibi bir süredir etrafta Nokia’nın en az bir amiral gemi cihazı tanıtacağı yolunda söylentiler dolaşıyor. Kimileri tarafından Lumia 720 adında bir modelin de tanıtacağı belirtilse de bu konuda henüz bir duyum almadık. Amiral gemi cihazının ise yüksek kameralı bir model olacağı ve Verizondan çıkacağı bugüne kadar yayılan dedikodular arasında (Kod adı: Laser)… Aynı şekilde AT&T’den de yeni alüminyum kasalı modellerden birinin çıkabileceği söyleniyor. Kimbilir, daha önceki duyumlar arasında yer alan “Catwalk” kod adlı cihaz da 2013 yılı için hazırlanan bu yeni ve güncellenmiş dizayna sahip lumia modellerinden biri olabilir.

Son olarak, Nokia’nın birWindows 8 tableti çıkaracağı yönünde söylentilerin olduğunu tekrar hatırlatalım.Ancak söylentiler gerçekse bile, klavyeli kaplama kılıf ve geniş bataryaolacağı yönündeki iddialardan öte henüz somut bir bilgi bulunmuyor.

25 Şubat sabahının gerçekten heyecan verici olacağını söylemeye gerek yok heralde ;)
 


theposies

theposies

Üye
heyecanla bekliyoruz
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
Haber için teşekkürler dostum, eline sağlık :oke:
Ben de fiberden ulaştığım notları ekledim affına sığınarak :kıskıs:
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
eline sağlık dostum teşekkurler.
 
kaygisiz43

kaygisiz43

Üye
Tanıtılması güzel ama başka bir amiral telefonun çkmasını şahsen istemiyorum öyle olursa lumia 920 ikinci plana düşer ve bir çok kullanıcı üzülebilir diye düşünüyorum :dry:
 
yasirtaha

yasirtaha

Üye
Benim gemim beni çok denizde yüzdürür o yüzden almak isteyenler heyecanla beklemeye devam etsin
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
Benim gemim beni çok denizde yüzdürür o yüzden almak isteyenler heyecanla beklemeye devam etsin

Bizim ki daha çok kıyı denizlerin gemisi :kıskıs:
Yakında okyanus gemisi geliyor :kop2:

25 Şubat 2013 :aha:
 
alical33

alical33

Üye
haber için teşekkürlerde yeni modelde 920 çok fazla üstün özellik içermez inşallah :)
 
kaygisiz43

kaygisiz43

Üye
haber için teşekkürlerde yeni modelde 920 çok fazla üstün özellik içermez inşallah :)

Özellik içersin diğer firmalarınkinden iyi olsunda bizler ikinci plana atılmayalm.X6 da yaşadım 2.planı bırakalım telefon üretimini filan durdurdular kendimi bir hiç gibi hissettiydim yahu :D
 
alical33

alical33

Üye
Özellik içersin diğer firmalarınkinden iyi olsunda bizler ikinci plana atılmayalm.X6 da yaşadım 2.planı bırakalım telefon üretimini filan durdurdular kendimi bir hiç gibi hissettiydim yahu :D
bende onu diyorum ya 920den çok fazla bi ekstarsı olmasında 2. plana düşmeyelim diye :D 920 zaten piyasadaki telefonların birçoğundan iyi hatta benm kullanım amaçlarıma göre en iyisi :D
 
nanotex

nanotex

Üye
Aynı fiyata incecik hafif birşey çıkarsa kafayı yerim :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Esendağlı
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
donanım çok büyük farklar olmayacaktır sadece kamera hariç. Ayrıca gövde yapısında değişikliğe gidilip alüminyum kullanılarak daha hafif ve ince olacaktır. İşlemci s4pro Dual göre adreno 320gpu olur. Bence kamerası da 12&16mp pureview olacaktır.
 
  • Beğen
Tepkiler: Esendağlı
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
benim beklentim tablet yönünde beklediğim cihaz gelirse ipadimş hemen satarım
 
Duran.Y

Duran.Y

Üye
Şu samsung android merakını sindirebilecek birşeyler gelir ins :)
 

uMTOku

Üye
Telefon çıkarsa gerçekten tek bir telefon daha alınmaz appleın ipadde yaşadığı hüsranı yaşarlar
Sent from my Lumia 920 using Board Express
 
komando04

komando04

Üye
elinize sağlık abiler sağolun
 
alical33

alical33

Üye
bizim kameralarıda tam performans verecek şekilde düzenlesinlerde carl zeiss lens+8.7mp+pureview in tam performansı bu değil bence
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
Eğer söylentiler doğruysa etkinlikte 2 yada 3 yeni model Lumia ile bir tablet tanıtılacak.
Bakalım özellikleri ne olacak :oke:
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Hayırlısı bakalım merakla bekleyeceğiz.
 
Murat Alper

Murat Alper

Moderator
inşallah güzel geçer yeni lumiaları bekliyorum
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt