papakudioflu
Emekli Yönetici
Nokia da Şubat 25'i işaret etti
Nokia bugün bir basın davetiyesi yayınladı MWC2013'e bir aydan az bir zaman kala heyecan yükselmeye başladı. Nokia'nın Barcelona'da yapılacak MWC2013'te yeni Windows phone8 bir akıllı telefon tanıtıcagına kesin gözüyle bakılıyor.
Acar muhabir bulutsuzgece'nin ek notları
25 Şubat Saat:9:00’dan itibaren başlayacak toplantıya ilişkin davetiyeler gönderilmeye başladı bile...Finlandiyalı şirket, düzenleyeceği toplantıda 2013 yılı için hazırladığı yeni donanım ve hizmetlerini tanıtacak.
Geçen yıl düzenlenen etkinlikte, Nokia tanıttığı 41 MP’lik PureView 808 modeli ile herkesi şaşırtmayı başarmıştı. Acaba Nokia aynı şeyi bu yıl da Windows Phone ile yapacak mı? En azından hayal kırıklığına uğratmayacağına kesin gözüyle bakıyoruz.
Bilindiği gibi bir süredir etrafta Nokia’nın en az bir amiral gemi cihazı tanıtacağı yolunda söylentiler dolaşıyor. Kimileri tarafından Lumia 720 adında bir modelin de tanıtacağı belirtilse de bu konuda henüz bir duyum almadık. Amiral gemi cihazının ise yüksek kameralı bir model olacağı ve Verizondan çıkacağı bugüne kadar yayılan dedikodular arasında (Kod adı: Laser)… Aynı şekilde AT&T’den de yeni alüminyum kasalı modellerden birinin çıkabileceği söyleniyor. Kimbilir, daha önceki duyumlar arasında yer alan “Catwalk” kod adlı cihaz da 2013 yılı için hazırlanan bu yeni ve güncellenmiş dizayna sahip lumia modellerinden biri olabilir.
Son olarak, Nokia’nın birWindows 8 tableti çıkaracağı yönünde söylentilerin olduğunu tekrar hatırlatalım.Ancak söylentiler gerçekse bile, klavyeli kaplama kılıf ve geniş bataryaolacağı yönündeki iddialardan öte henüz somut bir bilgi bulunmuyor.
25 Şubat sabahının gerçekten heyecan verici olacağını söylemeye gerek yok heralde
Nokia bugün bir basın davetiyesi yayınladı MWC2013'e bir aydan az bir zaman kala heyecan yükselmeye başladı. Nokia'nın Barcelona'da yapılacak MWC2013'te yeni Windows phone8 bir akıllı telefon tanıtıcagına kesin gözüyle bakılıyor.
Acar muhabir bulutsuzgece'nin ek notları

25 Şubat Saat:9:00’dan itibaren başlayacak toplantıya ilişkin davetiyeler gönderilmeye başladı bile...Finlandiyalı şirket, düzenleyeceği toplantıda 2013 yılı için hazırladığı yeni donanım ve hizmetlerini tanıtacak.
Geçen yıl düzenlenen etkinlikte, Nokia tanıttığı 41 MP’lik PureView 808 modeli ile herkesi şaşırtmayı başarmıştı. Acaba Nokia aynı şeyi bu yıl da Windows Phone ile yapacak mı? En azından hayal kırıklığına uğratmayacağına kesin gözüyle bakıyoruz.
Bilindiği gibi bir süredir etrafta Nokia’nın en az bir amiral gemi cihazı tanıtacağı yolunda söylentiler dolaşıyor. Kimileri tarafından Lumia 720 adında bir modelin de tanıtacağı belirtilse de bu konuda henüz bir duyum almadık. Amiral gemi cihazının ise yüksek kameralı bir model olacağı ve Verizondan çıkacağı bugüne kadar yayılan dedikodular arasında (Kod adı: Laser)… Aynı şekilde AT&T’den de yeni alüminyum kasalı modellerden birinin çıkabileceği söyleniyor. Kimbilir, daha önceki duyumlar arasında yer alan “Catwalk” kod adlı cihaz da 2013 yılı için hazırlanan bu yeni ve güncellenmiş dizayna sahip lumia modellerinden biri olabilir.
Son olarak, Nokia’nın birWindows 8 tableti çıkaracağı yönünde söylentilerin olduğunu tekrar hatırlatalım.Ancak söylentiler gerçekse bile, klavyeli kaplama kılıf ve geniş bataryaolacağı yönündeki iddialardan öte henüz somut bir bilgi bulunmuyor.
25 Şubat sabahının gerçekten heyecan verici olacağını söylemeye gerek yok heralde






