nokia c7 ye hard format atanlar üzülmeyin

Sponsorlu Bağlantılar

baho66

Üye
bu işi yaparken program hata verdi ve telefon açılmıyor. allah rızası için bilen biri nasıl halledeceğimi söylesin
 


webgezgin

Üye
    Konu Sahibi
bu işi yaparken program hata verdi ve telefon açılmıyor. allah rızası için bilen biri nasıl halledeceğimi söylesin

dead phone flash yapmalısın.. konunun başında anlatım var gene yapamassan tarif yaparım.
 

Nefrett00

Üye
bende 6300 telefon var hattım kapanmıştı yeni hat aldık dün. müşteri hizmetlerini arıyamıorum şebeke yok diyor çekmiyor falan kafayı yicem napmaLıyım yaa hattımın açıLması için aciLL. :angry: :hmmm :ağlarım:
 

webgezgin

Üye
    Konu Sahibi
bende 6300 telefon var hattım kapanmıştı yeni hat aldık dün. müşteri hizmetlerini arıyamıorum şebeke yok diyor çekmiyor falan kafayı yicem napmaLıyım yaa hattımın açıLması için aciLL. :angry: :hmmm :ağlarım:

slm öncelikle geçmiş olsun sorunu doğru aladıysam telefonunda şebeke sorunu var bir sorun ya yazılımsal dır yada donanımsaldır bence telefonuna uygun en güncel yazılımı navifrim le indir ve phoenix lede telefona yükle sorun hala devam ederse sorunun donanımsaldır o zaman sen bir şey yapamassın servise göndermen gerekir.
 

Qan-martin

Üye
slm admin benım c7 telefonum var versiyonu 25.07dur.dün phonex ile format atmak istedim ama bi türlü olmuyor daha sonra ovi suite den yeniden sürüm yüklemek istedim ama olmuyor hata veriyor phonex ise format attıgı sırada hata veriyor telefon start yapmıyor format yedigi sırada sadece nokia amblemi kalıyor ve devam etmiyor donuyor phonex de telefonun pili cıkarıp kaploları felan tekrar acmamı ıstıyor yapıyorum ondan sonra acılıyor ama yıne aynı sorunu verıyor daha once yenı versiyonları yukledıgımde telefon startlandıgında nokia test yazıyordu ama simdi direk nokia büyük amblemi cıkıyor ve donuyor lütfen yardımmm admin ben teli yurtdısından aldım o yuzden phonexden yapmak zorunda kalıyorum tr olması ıcınde yardım ıstıyorum tel calısıyor ama hıc bır guncelleme ve format atamıyorum
 


Üst Alt