Nokia C7 oyun açamıyorum yardım

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Nokia C7 oyun açamıyorum yardım
Telefonum Nokia C7 . Arkadaşlar ben internetten oyun ındırıyorum Rar dan cıkarttıgımda SIS uzantılı dosya olarak cıkıyor telefonuma atınca da oyunu çalıştırmıyor sebebi nedir acaba yardım??
 

ByWorth

Üye
Telefonum Nokia C7 . Arkadaşlar ben internetten oyun ındırıyorum Rar dan cıkarttıgımda SIS uzantılı dosya olarak cıkıyor telefonuma atınca da oyunu çalıştırmıyor sebebi nedir acaba yardım??

Valla tam olarak anlamadım ama sis dosyasını telefon içinde açarak yüklüyorsun değil mi?..
 

TheORCUN

Üye
Sertifika ile ilgili bir hata mı veriyor ?
 
Dosya'yı tele attıkdan sonra aynı dosyayı telde kuruyon ve oynuyorsun. Ha imza sorunuysa zaten oyunu tele yüklerken hata verir.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...