[_ATHENA_];3927260' Alıntı:made in finland yazan çakma tel gördüm. Hatta e71 e benzetmişlerdi. Ama kamerası 5mpix di. Çok da güzel çekiyordu. Tv falan da vardı. Işletim sistemi yoktu ama çin mallarına da benzemiyordu
çakma c7 gördüm ama çin malıydı. Zaten bariz şekilde belli oluyorıımıs te cakma c7 gordun mu
kasalrı aynı. Yakından bakınca anlaşılır.bu cin malı c7 lerın kasaları farklımı
beyler nokıa c7 fınlandıya malları orjınal mı oluyo cakmamı lutfen cevap yazın cok onemlı...
