nokıa c7 fınlandıya malı lutfen bakın

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

ismini

Üye
    Konu Sahibi
nokıa c7 fınlandıya malı lutfen bakın
beyler nokıa c7 fınlandıya malları orjınal mı oluyo cakmamı lutfen cevap yazın cok onemlı...
 


anılbaran

anılbaran

Üye
orgınal olabilir
 

Silinen Üye 2149105

Kapalı Hesap
bu ne şimdi, marka zaten finlandiyanın çakmamı yapsınlar
 

ismini

Üye
    Konu Sahibi
aga telı gormedım arabıstanda 26 kasım hac donusu getırcekler
 
61semih

61semih

Üye
ısterse cınde uretılsın farketmez nokıa vs markalar ıcın farketmez nerede uretıldıgı nokıa gıbı buyuk markaların standartlarına uyguın uretılır hangı ulkede olursa olsun
 

ismini

Üye
    Konu Sahibi
aga ama cakmalarla orjinaller arasında buyuk fark var... Arkadasın teli cakma n97 orjınalın 3 katı buyuklugunde...
 

zuhalmania

Üye
Nokiayı finlandiya üretio zaten çakma deyildir arkadaşım
 
benighted

benighted

Üye
çakma olma ihtimali yok bence eğer öyle bi şey olursa nokia için büyük bir fiyasko olur
 

ismini

Üye
    Konu Sahibi
hmm eyvallah aga... Pekı aga fınlandıyada uretılıp cakma olanlar var mı
 
Del Rey

Del Rey

Üye
Nokia'nın ana fabrikası Finlandiya'da. Nokia'nın genel Merkezi de orada. (Espoo) Sıkıyorsa Çinliler gelip Finlandiya'da sahte Nokia üretsinler. Nokia onlara ne yapacağını bilir.

Nokia'nın C7'si Finlandiya malıysa Dünya'da bulunan çoğu telefondan çok daha sağlam olduğuna emin olabilirsin.
 

ismini

Üye
    Konu Sahibi
saolasın...
 
[_ATHENA_]

[_ATHENA_]

Üye
made in finland yazan çakma tel gördüm. Hatta e71 e benzetmişlerdi. Ama kamerası 5mpix di. Çok da güzel çekiyordu. Tv falan da vardı. Işletim sistemi yoktu ama çin mallarına da benzemiyordu
 

ismini

Üye
    Konu Sahibi
ıımıs te cakma c7 gordun mu
 
Del Rey

Del Rey

Üye
[_ATHENA_];3927260' Alıntı:
made in finland yazan çakma tel gördüm. Hatta e71 e benzetmişlerdi. Ama kamerası 5mpix di. Çok da güzel çekiyordu. Tv falan da vardı. Işletim sistemi yoktu ama çin mallarına da benzemiyordu

Normal firmaların yaptıklarında zaten yazılım-donanım bütünlüğü var.

Çin telefonlarında ya donanımı iyi olur yazılımı son sürüm Android olur, ya yazılım Java ME olur donanımda ekstralar olur, ya da ikisi berbat olur, ki bu çok sık karılaşılan bir durumdur.
 

ismini

Üye
    Konu Sahibi
aga ıns cakma degıldır geldıgınde gorcez
 

ismini

Üye
    Konu Sahibi
bu cin malı c7 lerın kasaları farklımı
 
Critical_Error

Critical_Error

Üye
yalnız garantisiz telefonu önermem birsey olsa çöpe atarsın
 

omer1616

Üye
beyler nokıa c7 fınlandıya malları orjınal mı oluyo cakmamı lutfen cevap yazın cok onemlı...

benimde bir arkadaşım şu anda hacda dün akşam aradı bir tane bana bir tanede kendine c7 almış finlandiya malı fakat imei
numarası nokia,da kayıtlı görünmüyor yani çakma bilgin olsun ;orijinal nokiada imei sorgulattığında kayıt dışı cihaz olduğunu ve marka modelini veriyor sana imeiyi sorgulatırsan telefonun durumunu öğrenirsin
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt