nokia c6 mı yoksa nokia c6-01 mi? neden??

Sponsorlu Bağlantılar

kaptan_006

Üye
    Konu Sahibi
nokia c6 mı yoksa nokia c6-01 mi? neden??
arkadaşlar başıktada belirttiğim gibi nokia c6 ile nokia c6-01 arasında kaldım. c6-01 e daha sıcak bakıyorum 8 megapixel kamerası var ama otofokus (odaklama) yok.. c6 da ise 5 megapixel kamera var otofokus ta var hangisi daha iyi sizce..her yönüyle???? :bilmm :hmmm:bilmm:hmmm
 


hoss

hoss

Üye
c6 nın ekranı resistif , c6-01 inde kamerada otofokus yok bu cihazları almaktansa galaxy ace modelini almak daha yerinde tercih olur
 
  • Beğen
Tepkiler: kaptan_006
futbol123

futbol123

Üye
tabiki c6-01 nedenmi? symbian 3 işlemci hızı + rem + kapasatif dokunmatik ekran
 
  • Beğen
Tepkiler: feyloz ve kaptan_006
kadikoy

kadikoy

Üye
c6-01 c6 dan teknik olarak daha iyi;
-------------------------------------------
General GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 HSDPA 900 / 1700 / 1900 / 2100 HSDPA 900 / 1900 / 2100 HSDPA 850 / 900 / 1700 / 1900 / 2100 - American version HSDPA 850 / 1900 / 2100 2010, September 2010, April Available. Released 2010, November Available. Released 2010, July Size 103.8 x 52.5 x 13.9 mm, 65 cc 113 x 53 x 16.8 mm, 80 cc 131 g 150 g Display AMOLED capacitive touchscreen, 16M colors TFT resistive touchscreen, 16M colors 360 x 640 pixels, 3.2 inches 360 x 640 pixels, 3.2 inches - Nokia ClearBlack display
- Multi-touch input method
- Proximity sensor for auto turn-off
- Accelerometer sensor for UI auto-rotate
- Scratch resistant Gorilla glass display - QWERTY keyboard
- Proximity sensor for auto turn-off
- Accelerometer sensor for UI auto-rotate Sound Vibration; MP3 ringtones Vibration; MP3 ringtones Yes Yes Yes Yes Memory Practically unlimited entries and fields, Photocall Practically unlimited entries and fields, Photocall Detailed, max 30 days Detailed, max 30 days 340 MB, 256 MB RAM, 1GB ROM 240 MB microSD, up to 32GB, 2GB card included, microSD, up to 16GB, 2GB included, Data Class 33 Class 32 Class 33 Class 32 HSDPA, 10.2 Mbps; HSUPA, 2 Mbps HSDPA 3.6 Mbps Wi-Fi 802.11 b/g/n Wi-Fi 802.11 b/g Yes, v3.0 with A2DP Yes, v2.0 with A2DP No No Yes, v2.0 microUSB, USB On-the-go support Yes, v2.0 microUSB Camera 8 MP, 3264x2448 pixels, fixed focus, dual-LED flash 5 MP, 2592 x 1944 pixels, autofocus, LED flash Geo-tagging, face detection Geo-tagging Yes, 720p@25fps, video stabilization Yes, VGA@30fps Yes, VGA Yes, QVGA Features Symbian^3 OS Symbian OS v9.4, Series 60 rel. 5 680 MHz ARM 11 processor, Broadcom BCM2727 GPU 434 MHz ARM 11 processor SMS, MMS, Email, Push Email, IM SMS, MMS, Email, Push Email, IM WAP 2.0/xHTML, HTML, RSS feeds WAP 2.0/xHTML, HTML, RSS feeds Stereo FM radio with RDS Stereo FM radio with RDS Yes + downloadable Yes + downloadable Silver Grey, Black White, Black Yes, with A-GPS support Yes, with A-GPS support Yes, MIDP 2.1 Yes, MIDP 2.1 - Digital compass
- TV-out
- SNS integration
- WebTV
- MP3/WMA/WAV/eAAC+ player
- DivX/XviD/MP4/WMV/H.264/H.263 player
- Document viewer (Word, Excel, PowerPoint, PDF)
- Flash Lite 4.0
- Voice command/dial
- Predictive text input - Yahoo! Messenger, Google Talk, Windows Live Messenger
- MP3/WMA/WAV/eAAC+ player
- MP4/H.264/WMV player
- Document viewer (Word, Excel, PowerPoint, PDF)
- Flash Lite v3.1
- Voice command/dial
- Predictive text input
 
  • Beğen
Tepkiler: kaptan_006

kaptan_006

Üye
    Konu Sahibi
c6 nın ekranı resistif , c6-01 inde kamerada otofokus yok bu cihazları almaktansa galaxy ace modelini almak daha yerinde tercih olur
haklısın ama nokia telefonları tercih ediyorum...:evet:

--------------- Ekleme ---------------

tabiki c6-01 nedenmi? symbian 3 işlemci hızı + rem + kapasatif dokunmatik ekran
doğru ama otofokus olmaması kafamı karıştırıyor:hmmm:hmmm bi sorun çıkarmaz değil mi?
 
hoss

hoss

Üye
dostum diğer markalara ön yargıyla bak ma nokia eski nokia degil , yeni nesil android işletim sistemini kullanıyo nokia rakiplerinin gerisinde şuan , galaxy ace modeli bu iki modeldende üstündür :oke:
bak buradan hangi cihazlar tavsiye ediliyor görebilirsin
 
  • Beğen
Tepkiler: kaptan_006
vic353

vic353

Üye
c6-01 tabiki symbian^3 var + kamera 8 mp otofokus yok ama elle yap çekim tuşuna dokun odaklanınca da çek. (telefonu kullanmadım bilmiyorum ama böyledir sanırım.)
 
  • Beğen
Tepkiler: kaptan_006
Sandrake

Sandrake

Üye
c6-01
 

kaptan_006

Üye
    Konu Sahibi
dostum diğer markalara ön yargıyla bak ma nokia eski nokia degil , yeni nesil android işletim sistemini kullanıyo nokia rakiplerinin gerisinde şuan , galaxy ace modeli bu iki modeldende üstündür :oke:
bak buradan hangi cihazlar tavsiye ediliyor görebilirsin
güzl telefon ama bunda wap yok wlan var o nası iş :hmmm:hmmm
 
Pooodolski

Pooodolski

Üye
Galaxy ace'de flash yok, video çekimi kötü. Nokia al bence. Android diye diğerlerini çöpe mi atalım yani?
 
  • Beğen
Tepkiler: kaptan_006

kaptan_006

Üye
    Konu Sahibi
wap olmazmı hocam telefonda her özellik var :oke:şu hantal symbiandansa androidli galaxy ace alınca bana dua edeceksin valla
:hmmm şimdi benim eski telefonumda samsung du biliyorum eski modellerle yeni modeller arasında çok fark var ama benim eski telefonumdan ailecek bıkmıştık :ehe ondan dolayı babam pek sıcak bakmıyor yani alacağını sanmıyorum samsung u :oke: nokia al hangisini alırsan al diyor :ehe:ehe yinede bi denerim..

--------------- Ekleme ---------------

Galaxy ace'de flash yok, video çekimi kötü. Nokia al bence. Android diye diğerlerini çöpe mi atalım yani?
tmm da bu iki telefon arasında hangisi daha iyi sana göre neden?:hmmm ya da ben şöyle söyleyeym nokia dokunmatik bi telefon söle fiyat yönüylede fazla olmasın mesela 700 u geçmesin fiyatı :oke:
 
mangdaşire

mangdaşire

Üye
c6-1 daha iyi ama benden bi tavsiye:illa bu cihazlardan birini alacam demiyorsan,samsung i5510 galaxy tavsiyem.hem android işletim sistemli hem de klavyeli.
 
  • Beğen
Tepkiler: kaptan_006
hoss

hoss

Üye
bu iki cihazda alınmaz tekrar söyleyeyim git android işletim sistemli galaxy ace al bu iki cihazdan da daha iyidir
 
  • Beğen
Tepkiler: kaptan_006
C4RP3D13M

C4RP3D13M

Üye
bu iki cihazda alınmaz tekrar söyleyeyim git android işletim sistemli galaxy ace al bu iki cihazdan da daha iyidir

;) Katılıyorum. Nokia Kullanmama Rağmen Bu İki Telefonu Tavsiye Etmem. Samsung Ace Bunlardan Daha İyi . Nokia Düşmanlığım Falan Yok Ama Nokianın Her Telefonu Alınmaz Artık. Diğer Markalarında Öyle. Samsung Ace Öneririm Bende :)
 
hoss

hoss

Üye
kardes sen ailene bakma telefonu sen kullanacaksin onlar degil senin begenmen onemli yani
büyükler eski kafalidir nokidan baska marka bilmaedikleri icin nokia al diyorlar
ama sen kimseyi dinleme kendi beklentilerine göre cihaz al sonucta sen kullancaksin
 

kaptan_006

Üye
    Konu Sahibi
kardes sen ailene bakma telefonu sen kullanacaksin onlar degil senin begenmen onemli yani
büyükler eski kafalidir nokidan baska marka bilmaedikleri icin nokia al diyorlar
ama sen kimseyi dinleme kendi beklentilerine göre cihaz al sonucta sen kullancaksin
tabi orası doğru :oke:

--------------- Ekleme ---------------

c6-1 daha iyi ama benden bi tavsiye:illa bu cihazlardan birini alacam demiyorsan,samsung i5510 galaxy tavsiyem.hem android işletim sistemli hem de klavyeli.
bu telde wlan yok :hmmm :)
 


Üst Alt