8 aydır nokia c6-00 kullanıyorum işletim sistemi symbian s60v5 yükleyebileceğin son güncelleme tabi orijinal olarak. nokia destek vermiyor yani artık. dokunmatiği kötü hatta baya bi kötü verem ediyor beni

telefonda yavaş hele zamanla program -oyun yükledikçe daha da yavaşlıyor c: si şişiyor satayım dedim 300 kağıt verdiler elimde kaldı mal.hatta şuanda hard formatıyla uğraşıyorum çünkü usbden bile bağlanmıyor. bide yeni aklıma geldi WEB GPS MAĞAZA UYGULAMALARINA GİRDİĞİM ZAMAN
YETERLİ HAZFIZA YOK AÇIK UYGULAMALARI KAPATIP TEKRAR DENEYİN uyarısı veriyor hiçbir program açık olmadığı halde.4 kez servise verdim hatta birinde içi tamamen değişip geldi aynı boktan bi tel.

. ben ace kulanmadım ama kendi tecrubelerime dayanaraktan bu telefona sakın diyorum SAKIN !!