Nokia c6-01 tel.hafızası sorunu

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

akos35

Üye
    Konu Sahibi
Nokia c6-01 tel.hafızası sorunu
arkadaslar telefonumun icinden baktıgımda 250 mb bos yer var ama telefona kurulum yapmak icin usb ile bağladığımda tel hafızası gözüküyor bu sorunu nasıl çözebilirim
 


yaren_dede

yaren_dede

Üye
bende bağlayınca
e-hafıza gözüküyor c'ye nasıl ulaştın acaba onuda yazarmısın
 

akos35

Üye
    Konu Sahibi
yok demek istediğim şöyle mesela telefona sis dosyası atmak istiyorum bu dosyayı tel hafızasına atmam lazım telefonun icinden bakınca 250mb boş ama telefona bağlayınca tel hafızası dolu gözüküyor sis dosyasını hafıza kartından yükleme yolu var mı ya da tel hafızasının gözükmemesini nasıl sağlayabılırım
 
jatvalca

jatvalca

Üye
arkadaşlar pc den usb ile bağladığınızda c: yi görür fakat herhangi bir işlem yapılamıyor nedendir bende anlamadım
sizin sorununuz ise benim başıma gelen gibi olabilir.Benim hafıza kartı bozulmuş usb ile bağlayınca e: hafızasını görmüyordu hafıza kartını değiştirince sorun düzeldi
sizin hafıza kartı bozuk değilse bir çıkarıp kart yuvasına bir üfleyin
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
ayarlar+baglanti+depolama yı seç
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt