alperen221
Üye
nokia c6-01 kamera çekim sonrası, acil yardım...!
arkadaşlar c6-01 ile resim çektikten sonra kendi kendine internete bağlanıyor, dolaysıyla kimi zaman 35 kuruş, kimi zaman 50 60 kuruş, civarı int kullanım mesajı geliyor, ve bu her foto çekiminden 30 sn sonra oluyor... bu telefon ne yapmaya çalışıyor, C6-01 kullanan arkadaşlardan, yardım istiyorum, saygılar....
