Nokia c6-01 için symbian anna ????

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
furkitare

furkitare

Üye
    Konu Sahibi
Nokia c6-01 için symbian anna ????
c6-01 için türkçe symbian anna ovi'ye ne zaman gelir ??
 


flyx

flyx

Üye
bu konular iyice coştu günümüzde...
 
furkitare

furkitare

Üye
    Konu Sahibi
evet bende merak ettim , sordum
 
zeus_67

zeus_67

Üye
belle çıktı çıkacak anna hala düşmedi oviye..:/ en iyisi naviframe'den indirip flaslamak..c6-01 kullanıyorum alman annasını flasladım bi sıkıntı görmedim,hatta bariz performans artışı da oldu..belle ile kim bilir neler olur telefona..:d:
 
legolas140

legolas140

Üye
Arkadaşlar hiç beklemeyin geleceği yok navifiremeden alman annayı yükleyip geçin . 2 aydır öle kullanıyorum performans artışı var. Daha seri işlem yapabiliyosunuz..Benden sölemesi beklemeyin indirin flashlayın geçin ..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

SymPsion
Cevap
16
Görüntüleme
357
KomiserMemoli_12
0sıfırcı
Cevap
13
Görüntüleme
686
saban19


Üst Alt