Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Nokia c6-01 için symbian anna ????
Sponsorlu Bağlantılar
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
furkitare
Üye
Konu Sahibi
Nokia c6-01 için symbian anna ????
c6-01 için türkçe symbian anna ovi'ye ne zaman gelir ??
flyx
Üye
bu konular iyice coştu günümüzde...
furkitare
Üye
Konu Sahibi
evet bende merak ettim , sordum
zeus_67
Üye
belle çıktı çıkacak anna hala düşmedi oviye..:/ en iyisi naviframe'den indirip flaslamak..c6-01 kullanıyorum alman annasını flasladım bi sıkıntı görmedim,hatta bariz performans artışı da oldu..belle ile kim bilir neler olur telefona..
legolas140
Üye
Arkadaşlar hiç beklemeyin geleceği yok navifiremeden alman annayı yükleyip geçin . 2 aydır öle kullanıyorum performans artışı var. Daha seri işlem yapabiliyosunuz..Benden sölemesi beklemeyin indirin flashlayın geçin ..