pr3st1q3
Üye
Nokia C6-01 hataları yardım lütfen.
Merhaba arkadaşlar, temmuz ayında mı ağustostamı tam hatırlamıyorum ama c6-01 aldım o zamanlar 600 liraydı şimdi 500. Telefonumda iki sorun meydana geldi. Opera'da şifre girerken altsayısal tuştakımında abc sıralamasındaki b ve c geçmiyor sadece a harfinde kalıyor. sadece bu üçünde değil hepsinde böyle. mesela şifre maxicep ise mawgadp oluyor.
Qwert klavyeye geçtiğimde sorun olmuyor ama ondada harfler küçük. Birde kulaklık. Orjinal kulaklığımın kablosunda sorun var galiba arkadaşımdan kulaklık aldım. benimkini taktıgımda okuyor ama müzik kısık geliyor. Diğerinde aksesuar desteklenmiyor hatası alıyor. Bilgisayarın hoparlörünü taktığımda ses kısık geliyor. Sorun kulaklıktamı telefondamı. Kulaklıkğın 2 yıl garantisi var. Aynı şekilde telefonunda.
Qwert klavyeye geçtiğimde sorun olmuyor ama ondada harfler küçük. Birde kulaklık. Orjinal kulaklığımın kablosunda sorun var galiba arkadaşımdan kulaklık aldım. benimkini taktıgımda okuyor ama müzik kısık geliyor. Diğerinde aksesuar desteklenmiyor hatası alıyor. Bilgisayarın hoparlörünü taktığımda ses kısık geliyor. Sorun kulaklıktamı telefondamı. Kulaklıkğın 2 yıl garantisi var. Aynı şekilde telefonunda.
