Arkadaşım da vur bu telefondan. Arka tarafı çelik kasa. Geçen kapının arkasına bu telefonla çivi çaktı İşletim sistemi bitmiş olabilir ama gerek kamerası gerek hopörlörü gerek sağlamlığı fena değil. İhtiyacımı görür diyorsan al tabii. Herşey ihtiyaç meselesi. Eğer ki ben sadece; müzik dinlerim, fotoğraf çekerim, fazla oyun oynamam, sosyal ağlara fazla bağlanmam diyorsan bu telefon tam senlik.