Nokia c6-01 2g 3g şebeke sorunu

Sponsorlu Bağlantılar

Makale_Helvetia

Makale_Helvetia

Üye
    Konu Sahibi
Nokia c6-01 2g 3g şebeke sorunu
eski konulara danıştım ancak detaylı bir bilgi bulamadım..geçen hafta da aynısı oldu..şöyle ki..telefonda arada bir 2g veya 3g şebeke gidiyor.telefon çekiyor gösteriyor ancak arama yapamıyorum.aramalar gelmiyor ve internet bağlanmıyor..whatsapp bağlı iken internet sembolü kesik çizgi olarak görünüyor..telefonu 3gde ise 2g ye.2gde ise 3g ye alarak düzeltiyorum sorunu.ancak kafamı kurcalıyor acaba hattan mi yoksa telefondan mi diye..benzer sorunu yaşayan arkadaşlar da yardımcı olursa sevinirim.

- - - Eklendi - - -

cevap yok mu mübarekler :)
 


Scofie

Scofie

Üye
Okudum ama yardımcı olamadım kardesim aynı Telefon ama böyle bir sorun yasamadım
 
Makale_Helvetia

Makale_Helvetia

Üye
    Konu Sahibi
:) Bana iki haftadır oluyor da merak ettim sebebi nedir diye.ya hava muhalefeti..ya hattan ya telefondan :)
 
fayzteck

fayzteck

Üye
Bende de var aynı sorun ama yazılımsal diye düşünüyorum.çünkü aynı telefon ve aynı operatör kuzenimde de var.aynı ortamdayken benimki 1 çekiyo.onun ki 4
 
Makale_Helvetia

Makale_Helvetia

Üye
    Konu Sahibi
​bence şebeke kaynaklı,çünkü annada da yapmıştı bir kere,ilk bellede de

- - - Eklendi - - -

ayrıca tercih değiştirmek istediğimde hatsızdan normale alırken ''tercih degistirilemiyor'' diyor..
 


Üst Alt