Makale_Helvetia
Üye
Nokia c6-01 2g 3g şebeke sorunu
eski konulara danıştım ancak detaylı bir bilgi bulamadım..geçen hafta da aynısı oldu..şöyle ki..telefonda arada bir 2g veya 3g şebeke gidiyor.telefon çekiyor gösteriyor ancak arama yapamıyorum.aramalar gelmiyor ve internet bağlanmıyor..whatsapp bağlı iken internet sembolü kesik çizgi olarak görünüyor..telefonu 3gde ise 2g ye.2gde ise 3g ye alarak düzeltiyorum sorunu.ancak kafamı kurcalıyor acaba hattan mi yoksa telefondan mi diye..benzer sorunu yaşayan arkadaşlar da yardımcı olursa sevinirim.
- - - Eklendi - - -
cevap yok mu mübarekler
- - - Eklendi - - -
cevap yok mu mübarekler

