ben 5 ay once aldim nokia c5-03 ü.cok memnunum tabi nokia kaltesinden.ancak asus da fena deil.bu iki telefonun da tek kötü yani görüntülü görüsmeden yoksun olmalari...benim tavsiyem kullanacagin özellikleri barindirip barindirmadigina bakman.su an senin yerinde olsam asus a10u alirdim eger seceneklerimi 2 ye düsürebilseydim

android,genel özellikler mevcut ve görünüs fena deil.nokia ya tek farki android olmasi...tabi kullanirsan navigasyon da ücretsizmis
