Nokia C5-03 Fun Clup !!

hadican

Üye
c5 03 için adobe flash player varmı yada aynı işlevde çalışan başka bi program...
 
Ya arakdaslar telefonumu hacklicem. telefonum c5-03 tür. ama hacklemek icin sertifikam olması lazım. ama yok iste nasi alıcam bilmiyorum!! OPDA artık vermiyor zaten. yok mu yardım edicek olan ya ..
 

'Patron

Üye
    Konu Sahibi
Ya arakdaslar telefonumu hacklicem. telefonum c5-03 tür. ama hacklemek icin sertifikam olması lazım. ama yok iste nasi alıcam bilmiyorum!! OPDA artık vermiyor zaten. yok mu yardım edicek olan ya ..
buara buna çözum yok
 

_K@YIP_

Üye


Şu Görüntüye Biz Ne Zaman Ulaşıcaz
 

owner26

Üye


Şu Görüntüye Biz Ne Zaman Ulaşıcaz
Ne zaman PNHT ekibi ilk Cwfyi çıkarır ondan sonra herşey biz C5-03 kullanıcıları için daha rahat olacak..PNHT ekibinden sonra çoğu yerde çalışmalara başlanır Cwfler editlenir
 

Joker.

Üye
çıkarsa çok güzel olur yha
 

artos1

Üye
C5-03 ile tv izleyen oldumu?
 
arkadaşlar handy taskmanı c5-03 desteklemiyor. bildiğiniz bir görev yöneticisi önerirmisiniz..?
 

Joker.

Üye
görev yöneticii ne işe yarıyp ki=?
 

owner26

Üye
bilgisayardaki ile çalışma mantığı aynı..Açık olan uygulamaları gösteriyor istediğini kapıyorsun..Ayrıca birkaç fonksiyonu daha bulunuyor mesela telefon açılışında direk çalışmasını istediğin programları ayarlayabiliyorsun..

Telefonda menü tuşunu basılı tuttuğunda açık uygulamalar çıkıyor ya onun yerine ayrıca program işte.
 

Joker.

Üye
iyiymiş bende yüklerim ozzaman link verirmisiniz (türkçe olsun)
 

Joker.

Üye
.D nedir bu sertifika sorunu yha neden nokia böyle bişi yapmış
 

_K@YIP_

Üye
Arkadaş Ben Telefonun Kendi Web TARAYICISI kullanıyorum. 'önbelleği temizleyin' seçeneği bulamıyorum. telefon hafıza doluyor