Nokia C5-03 Fun Clup !!

Joker.

Üye
iyi ozaman ben hack ı yapayım eğer istemesse yeniden yazılımı yüklerim

----------Eklendi @ 14:35:08 ---------- Yazıldı @ 14:32:21 ----------

sertifika hatası olduğundan yapılamadı
 

ahmetc503

anlamadım neyi sölüyosun
 

Joker.

Üye
yha telefonuma hack yapıcam lakin sertifika hatasıdır filan olmuyo deliricem bea
 

ahmetc503

bende hacklemeyi düşünüyorum senle aynı durumdayım onun çözümü sertifika almak ama oda zor iş
 

_K@YIP_

Üye
Telefonumu Yere Düşürdüm Ekranın %20 si Alttan Çatladı
 

Joker.

Üye
dokunmatik işliyomu o bölgede
 
Kullanıcı hatası diye belki yapmazlar ama gönder gene de kabul etmezlerse parayla yaptırtırsın
 

_K@YIP_

Üye
biraz önce geldim kabul etmiyorlar 60TL dedi adam
 
Benimkinde de çizik var ekranda jelatini çıkardıydım küçük bi çizik elim takılıp duruyor oraya
 
arkadaşlar bu shaazam da dinlettiğimiz parçayı nasıl mp3e taglıyoruz?
 

'Patron

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar bu shaazam da dinlettiğimiz parçayı nasıl mp3e taglıyoruz?
tag ekle olması lazım seçeneklerde falan


----------Eklendi @ 23:15:29 ---------- Yazıldı @ 22:25:43 ----------

selam
 
Tepkiler: PureFood

tag ekle olması lazım seçeneklerde falan


----------Eklendi @ 23:15:29 ---------- Yazıldı @ 22:25:43 ----------

selam
bahsettiğin şey mp3ün üzerinden yapmam gerekiyo yani isimsiz olanashaazamdaki tagı ekleyebiliyoruz öylemi?
 

'Patron

Üye
    Konu Sahibi
bahsettiğin şey mp3ün üzerinden yapmam gerekiyo yani isimsiz olanashaazamdaki tagı ekleyebiliyoruz öylemi?
kendın yaptığın bı şarkıyı attın mesela ona kendın tag eklıyebılıyorsun.(diye biliyorum)