Joker. Üye iyi ozaman ben hack ı yapayım eğer istemesse yeniden yazılımı yüklerim ----------Eklendi @ 14:35:08 ---------- Yazıldı @ 14:32:21 ---------- sertifika hatası olduğundan yapılamadı
iyi ozaman ben hack ı yapayım eğer istemesse yeniden yazılımı yüklerim ----------Eklendi @ 14:35:08 ---------- Yazıldı @ 14:32:21 ---------- sertifika hatası olduğundan yapılamadı
ahmetc503 bende hacklemeyi düşünüyorum senle aynı durumdayım onun çözümü sertifika almak ama oda zor iş
Krofessional _K@YIP_' Alıntı: Telefonumu Yere Düşürdüm Ekranın %20 si Alttan Çatladı Genişletmek için tıkla ... ----------Eklendi @ 14:21:18 ---------- Yazıldı @ 14:20:50 ---------- Krofessional' Alıntı: Genişletmek için tıkla ... Gittigidiyorda 45tlye siyah kasa satılıyo
_K@YIP_' Alıntı: Telefonumu Yere Düşürdüm Ekranın %20 si Alttan Çatladı Genişletmek için tıkla ... ----------Eklendi @ 14:21:18 ---------- Yazıldı @ 14:20:50 ---------- Krofessional' Alıntı: Genişletmek için tıkla ... Gittigidiyorda 45tlye siyah kasa satılıyo
_K@YIP_ Üye ßerkant22' Alıntı: dokunmatik işliyomu o bölgede Genişletmek için tıkla ... Bazen İşliyor Bazen İşlemiyor ----------Eklendi @ 14:27:38 ---------- Yazıldı @ 14:27:01 ---------- Garantiye versem bedavadan yaparlarmı?
ßerkant22' Alıntı: dokunmatik işliyomu o bölgede Genişletmek için tıkla ... Bazen İşliyor Bazen İşlemiyor ----------Eklendi @ 14:27:38 ---------- Yazıldı @ 14:27:01 ---------- Garantiye versem bedavadan yaparlarmı?
'Patron Üye Konu Sahibi _K@YIP_' Alıntı: Bazen İşliyor Bazen İşlemiyor ----------Eklendi @ 14:27:38 ---------- Yazıldı @ 14:27:01 ---------- Garantiye versem bedavadan yaparlarmı? Genişletmek için tıkla ... Yaparlar heralde
_K@YIP_' Alıntı: Bazen İşliyor Bazen İşlemiyor ----------Eklendi @ 14:27:38 ---------- Yazıldı @ 14:27:01 ---------- Garantiye versem bedavadan yaparlarmı? Genişletmek için tıkla ... Yaparlar heralde
PureFood Üye 'Patron' Alıntı: Yaparlar heralde Genişletmek için tıkla ... Kullanıcı hatası ya adam telefonu düşürmüş Para alırlar muhtemelen..
'Patron' Alıntı: Yaparlar heralde Genişletmek için tıkla ... Kullanıcı hatası ya adam telefonu düşürmüş Para alırlar muhtemelen..
By_GaBLiN Üye Kullanıcı hatası diye belki yapmazlar ama gönder gene de kabul etmezlerse parayla yaptırtırsın
By_GaBLiN Üye Benimkinde de çizik var ekranda jelatini çıkardıydım küçük bi çizik elim takılıp duruyor oraya
'Patron Üye Konu Sahibi oguzhan48' Alıntı: arkadaşlar bu shaazam da dinlettiğimiz parçayı nasıl mp3e taglıyoruz? Genişletmek için tıkla ... tag ekle olması lazım seçeneklerde falan ----------Eklendi @ 23:15:29 ---------- Yazıldı @ 22:25:43 ---------- selam
oguzhan48' Alıntı: arkadaşlar bu shaazam da dinlettiğimiz parçayı nasıl mp3e taglıyoruz? Genişletmek için tıkla ... tag ekle olması lazım seçeneklerde falan ----------Eklendi @ 23:15:29 ---------- Yazıldı @ 22:25:43 ---------- selam
PureFood Üye 'Patron' Alıntı: tag ekle olması lazım seçeneklerde falan ----------Eklendi @ 23:15:29 ---------- Yazıldı @ 22:25:43 ---------- selam Genişletmek için tıkla ... Katılıyorum.
'Patron' Alıntı: tag ekle olması lazım seçeneklerde falan ----------Eklendi @ 23:15:29 ---------- Yazıldı @ 22:25:43 ---------- selam Genişletmek için tıkla ... Katılıyorum.
oguzhan48 Üye 'Patron' Alıntı: tag ekle olması lazım seçeneklerde falan ----------Eklendi @ 23:15:29 ---------- Yazıldı @ 22:25:43 ---------- selam Genişletmek için tıkla ... bahsettiğin şey mp3ün üzerinden yapmam gerekiyo yani isimsiz olanashaazamdaki tagı ekleyebiliyoruz öylemi?
'Patron' Alıntı: tag ekle olması lazım seçeneklerde falan ----------Eklendi @ 23:15:29 ---------- Yazıldı @ 22:25:43 ---------- selam Genişletmek için tıkla ... bahsettiğin şey mp3ün üzerinden yapmam gerekiyo yani isimsiz olanashaazamdaki tagı ekleyebiliyoruz öylemi?
'Patron Üye Konu Sahibi oguzhan48' Alıntı: bahsettiğin şey mp3ün üzerinden yapmam gerekiyo yani isimsiz olanashaazamdaki tagı ekleyebiliyoruz öylemi? Genişletmek için tıkla ... kendın yaptığın bı şarkıyı attın mesela ona kendın tag eklıyebılıyorsun.(diye biliyorum)
oguzhan48' Alıntı: bahsettiğin şey mp3ün üzerinden yapmam gerekiyo yani isimsiz olanashaazamdaki tagı ekleyebiliyoruz öylemi? Genişletmek için tıkla ... kendın yaptığın bı şarkıyı attın mesela ona kendın tag eklıyebılıyorsun.(diye biliyorum)