ilginç ama Yazılım Olarak Çok Yavaş Ve ilerde Sorun Olabilir
1)Symbian S40 Programlar okadar yaygın Değil.
2)Cihaz her nekadar Dokunmatik olsada s40 dokunmatik tel yok baska
Mesela c3 vardı bende S40 yazılımlı buna uygun Oyun Program bulmazsam E63-e71 java programlarını Kurardım X3-02de bu Şans yok