Nokia C3 Touch and Type ile ilgili görüşleriniz?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Pooodolski

Pooodolski

Üye
    Konu Sahibi
Nokia C3 Touch and Type ile ilgili görüşleriniz?


Arkadaşlar bu telefon benim çok hoşuma gitti. Sizlerin de görüşleri nelerdir?
 


Starsley

Güzel telefon
 
Utku

Utku

Üye
kötü telefon :ehe
 
mangdaşire

mangdaşire

Üye
fena degil gibi.bunun işletim sistemi symbiansa al derim.yalnız 2 tane kötü yanı var.ana ekranı n97 özentisi gibi olmuş,birde3g si yok.
 
cafer250

cafer250

Üye
:hmmm
 
ibo_Star

ibo_Star

Üye
ilginç ama Yazılım Olarak Çok Yavaş Ve ilerde Sorun Olabilir
1)Symbian S40 Programlar okadar yaygın Değil.
2)Cihaz her nekadar Dokunmatik olsada s40 dokunmatik tel yok baska
Mesela c3 vardı bende S40 yazılımlı buna uygun Oyun Program bulmazsam E63-e71 java programlarını Kurardım X3-02de bu Şans yok
 
galaxyminipsp

galaxyminipsp

Üye
bulasma derim s40 sonuçta
 
Pooodolski

Pooodolski

Üye
    Konu Sahibi
Kullanan var mı acaba?? Teknosa da baktım bugun ebatları gayet iyiydi. Dokunmatik performansı ne durumda acaba?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt