Püf Noktası Nokia c2-01 çok kötü bir şarj problemi

    Konu Sahibi
Nokia c2-01 çok kötü bir şarj problemi
Bu konuyu açmıştım ama nedense silinmiş tekrar açıyorum. Şarj fullken bı anda bitme sorunuydu daha fazla detay giremem @MAERKEK @Dobraokuyucu
Mesaj birleştirildi:

Arkadaşlar birde cihazi 3gde kullanınca isiniyordu normalde bu tür cihazlarda ısınma falan olmaz ama. Telefonun kullanım kilavuz pdfsinde 3gde ısınma olabileceği yazıyordu bu yüzden normal karşılıyorum.
 
dediğim gibi ya kısa devre var ya da pilin takıldığı yerde sorun var tabi pilde sorun yoksa
 
Tepkiler: MAERKEK
    Konu Sahibi
dediğim gibi ya kısa devre var ya da pilin takıldığı yerde sorun var tabi pilde sorun yoksa
Demiştim ya pilde sorun yok. Pilin takıldığı yer konnektör oluyor ve telefoncu konnektorden olmaz dedi ankarttan dedi
Mesaj birleştirildi:

Elimde hurda bir 2220 vardı onun konnektorunu soktum onun konnektoru ile c2-01in konnektoru aynı. Konnektoru telefoncuya taktiracam bakcam olucakmi?
 
Denemek lazım denemeden bilemeyiz