Nokia bizimle dalgamı geçiyor

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ELECTRONİC

ELECTRONİC

Üye
    Konu Sahibi
güldürme beni birader nokıa ya dava açacakmış haha sen onun mahkeme ve avukat masraflarının altından kalkabilirmisin acaba

ha olduki onları ödedin onlar yine allem eder kullem eder bi yanlışlık bulup seni yanlış çıkartırlar
Sen her halde nokia nın tüketiciyi hasız ckartma avukatısın kardesım güldürebıldıysek ne mutlu bana ama kimin ne oldugunu bılmeden ve konustuklarının nereye gideceğini dusunmeden konusma daha iyidir söz gümüş ise skutt altındır kardesım bunuda unutma oke :oke:
 


Lord_oF_Dark

Lord_oF_Dark

Üye
nokia ı dava edecekmiş :)allah seni napsın kim takar koskoca nokia ya dava açarsan sana gülerler.bide biraz sabredeceksin hemen öyle olmuyor
 
aLone

aLone

Üye
kodu kabul etmiyo çünkü okumuyosunz o başındaki 0 konmucak bende girip duruyodum ama azcık ingilizcemle anladım

--------------- Ekleme ---------------

nokia ı dava edecekmiş :)allah seni napsın kim takar koskoca nokia ya dava açarsan sana gülerler.bide biraz sabredeceksin hemen öyle olmuyor



esas siz mi dalga geçiyonuz tüketici hakları diye bi şey var nokıa onu takmıcak bunu takmıcak diye bi olay mı var saçma sapan konusmayın.
 
ELECTRONİC

ELECTRONİC

Üye
    Konu Sahibi
aLσηє;1482657' Alıntı:
kodu kabul etmiyo çünkü okumuyosunz o başındaki 0 konmucak bende girip duruyodum ama azcık ingilizcemle anladım

--------------- Ekleme ---------------





esas siz mi dalga geçiyonuz tüketici hakları diye bi şey var nokıa onu takmıcak bunu takmıcak diye bi olay mı var saçma sapan konusmayın.
Konu ölmüş fakat yeni fark ettım şimdi tebrıkler alone düşünce çok dogru sen eger vermesen ona 1 cihaz için 1 mılyar parayı oda olamzdı dunya devi bu gune kadar hep nokia kullanmıs biri olarak hakkımızı ararız sıkıntı olmaz kanımca by:oke:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt