ELECTRONİC
Üye
Sen her halde nokia nın tüketiciyi hasız ckartma avukatısın kardesım güldürebıldıysek ne mutlu bana ama kimin ne oldugunu bılmeden ve konustuklarının nereye gideceğini dusunmeden konusma daha iyidir söz gümüş ise skutt altındır kardesım bunuda unutma okegüldürme beni birader nokıa ya dava açacakmış haha sen onun mahkeme ve avukat masraflarının altından kalkabilirmisin acaba
ha olduki onları ödedin onlar yine allem eder kullem eder bi yanlışlık bulup seni yanlış çıkartırlar

allah seni napsın kim takar koskoca nokia ya dava açarsan sana gülerler.bide biraz sabredeceksin hemen öyle olmuyor