Nokia Bizi Kazıkladı

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
tayo01

tayo01

Üye
    Konu Sahibi
Nokia Bizi Kazıkladı
Nokia'nın Yeni Çıkarmış olduğu Nokia 500 tüm S60v5 cihazlarından daha iyi ve çoğundan daha ucuz.Bu telefonun fiyatı 470-570 arasında değişiyor telefonun özellikleri :
Nokia 500(470-570)
İşletim Sistemi: Symbian Anna OS
Kamera:
5 MP, 2592 x 1944 piksel, coğrafi konumlama, video VGA@15fps
DahiliBellek: 2 Gb
Java :
MIDP. 2.1
Cpu: 1 Ghz , 256 mb ram

5800 Xm (480-580)
İşletim Sistemi:
Symbian OS v9.4, Series 60 rel. 5
Kamera:3.15
MP, 2048x1536 piksel, Carl Zeiss optik, otofokus, video (VGA@30 fps), flaş, ikinci videoçağrı kamerası
Dahili Bellek: 81.6 mb
Java: MIDP 2.0
Cpu :
128 MB SDRAM hafıza - ARM 11 369 MHz CPU

C6-00[600-640]
İşletim Sistemi
:Symbian OS v9.4, Series 60 rel. 5
Kamera:
5MP, 2592 x 1944 piksel, otofokus, LED flaş, geo-tagging, video, yüz ve gülücük algılama, video VGA@30fps, ikinci QVGA kamera
Java:MIDP2.1
Dahili Bellek: 240 mb
Cpu:
ARM 11 434 MHz işlemci Yorum Sizin.
 


ZaZuM

ZaZuM

Üye
yapacak birşey yok nokia kendini kurtarma peşinde böyle bi güzellik yapması lazımdı
 
anılbaran

anılbaran

Üye
hiç te bile kazıklamadı . İşlemci ve ram mıktırına bak istersin . 2 katı fark var . Ayrıca nokia 500 belle güncellemesi önüzmüzdeki haftalarda gelecek . sadece 4 ev ekranı olacak (digerlerinde 6 ) Ayrıca widget destegi olmayacak . Biz en azından cfw atarak widget kullanabiliyoruz . Onun öyle bi şansıda yok . Şimdi anlatabildim mi arkadaşlar :)
 
ZaZuM

ZaZuM

Üye
hiç te bile kazıklamadı . İşlemci ve ram mıktırına bak istersin . 2 katı fark var . Ayrıca nokia 500 belle güncellemesi önüzmüzdeki haftalarda gelecek . sadece 4 ev ekranı olacak (digerlerinde 6 ) Ayrıca widget destegi olmayacak . Biz en azından cfw atarak widget kullanabiliyoruz . Onun öyle bi şansıda yok . Şimdi anlatabildim mi arkadaşlar :)
sen görsellik bakımından bakıyorsun da adamlar 1 ghz işlemci koymuş 500 e hani oyun ve program açısından çok akıcı olur
 

anık

Üye
5800 burda yani diyarbakır/ergani ilçesinde 680tl
 
anılbaran

anılbaran

Üye

sen görsellik bakımından bakıyorsun da adamlar 1 ghz işlemci koymuş 500 e hani oyun ve program açısından çok akıcı olur

iyide çogu oyun kasıyormuş . Oda 5800 gibi Gpu yokki cihazda .
 
tayo01

tayo01

Üye
    Konu Sahibi
nokia 500 ram bakımda n8 aynı ama ghz bakımından n8 i solluyor . N8 kapışacak telefon burda 5800 ucuz pis moralim bzldu.
 

madrid1902

Üye
Nokıa alınmaz.
 
Çamaçıkan

Çamaçıkan

Üye
500u piyasaya surerek kazikladi asil. 1 ghz islemci var ama gpu yok. Yani hd oyunlari kaldirmiyor.
 
Silinen Üye 524728

Silinen Üye 524728

Kapalı Hesap
1) Nokia 5800 da işlemci 369Mhz değil, 434Mhz.
2) Nokia 500 de bulunan 5mp kamera video çekiminde hiçbir işe yaramaz. Samsun e250 ile karşılaştırılır kamera bakımından, çünkü 15 fps video çekebiliyor. 5800 ise 30 fps çekiyor.
3) Nokia 500 ün kamerasında Carl Zeiss optik ve autofocus yok.
4) Birtek işlemci ve ram miktarı 5800 dan daha iyi. Fakat Bir telefonda 3D hızlandırıcı yani GPU olmadıktan sonra istediği kadar işlemci olsun düzgün oyun oynanmaz.

 
Oğuzhan

Oğuzhan

Üye
alma yani sana al diyen yok iyi araştırmadan telefon alırsanız kazıklandığınızı düşünürsünüz haa bende 5800 ı bilmeden aldım o zaman nokia dokunmatik 2-3 telefon vardı ama ben şu an telefonumdan gayet memnunum her ne kadar şu anki telefonlardan geri kalmış olsa da yine de telefonumu seviyorum ve şu anki beklentilerimi karşılıyo 3 boyutlu hd oyunları oynayamıyorum belki ama o oyunlarla aynı hazzı veren bir çok 2 boyutlu oyun var internet olarak da sorun yaşamıyorum kısacası bardağın dolu tarafını görün boş tarafını değil :oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: legand25
covar

covar

Üye
aynen öle benimde zoruma giden c6-01 ben aldığımıda 799 tl idi c7 850 tl idi c6-01 580 tlye düşürdü c7 ise 770 tl şuan bayilerde nasıl piyasa pazarlama fiyatı bu 5800 xpress müzik ile c6-01 fiyat aynı ama arada nerdeyse özellik olarak c6-01 5 kat üstündür
 
tayo01

tayo01

Üye
    Konu Sahibi
Tamamiyle Görsellik Bakıyorsunuz. 1 ghz işlemci var diyorum. Ayrıcı 5800 ilk çıktığında işlemci hızı 369mhz di gelen güncellemelerle artırıldı. Nokia 500 gerçekten güzel telefon kaldıramicagı oyun yok.
 
Çamaçıkan

Çamaçıkan

Üye
Tamamiyle Görsellik Bakıyorsunuz. 1 ghz işlemci var diyorum. Ayrıcı 5800 ilk çıktığında işlemci hızı 369mhz di gelen güncellemelerle artırıldı. Nokia 500 gerçekten güzel telefon kaldıramicagı oyun yok.


GPU olmadigi icin 500 hd oyunlari kaldirmaz.
 
Legendary_484

Legendary_484

Üye
nokia'dan artık bi b_k olmaz :hmmm şu babamın 3600 bozulsun 5800'ı babama kakaladıktan sonra nokia mı? adını duymak istemiyorum :naughty:
 
covar

covar

Üye
5800 xpress zamane cocuğu olmuş dostum o telefonun yeni uygulamalrda adı bile yok artık bitmiş gitmiş o telefon
 
Silinen Üye 524728

Silinen Üye 524728

Kapalı Hesap
nokia'dan artık bi b_k olmaz :hmmm şu babamın 3600 bozulsun 5800'ı babama kakaladıktan sonra nokia mı? adını duymak istemiyorum :naughty:

Bence birtek 5800 yüzünden bütün olarak Nokia'yı kötüleme. Nokinın çok çok güzel telefonlarıda var. (bkz; N9, Lumia 900 vs)
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
Ne oldu bu 5800 alanlara anlamıyorum. Görende diyecek 5800 yeni çıkmış, Nokia bize kazık atmış, hemen ardından Nokia 500'ü çıkarmış. 5800 kaç sene önce çıktı haberiniz var mı? O zamanlar neden 5800'a hücum ettiniz?

20 yıl sonra daha ucuza çok daha iyi telefonlar çıksa bunlar yine kalkıp 'Nokia bize kazık attı' derse hiç şaşırmam. Nokia 5800 ilk çıktığında rakipsizdi hatırlatırım.

Şimdiki zamanda 5800'ı çıkan yeni Nokia modelleriyle kıyaslamak kadar saçma birşey olamaz. Teknoloji hızlı gelişiyor, kim sana dedi acele edip 5800 al. Bekleseydin şimdi Nokia 500 alırdın.
 
kmesne

kmesne

Üye
Ama bence haklı yani ben 2 sene önce 5800 i 455 tl gibi bir fiyattan almıştım (ciddiyim yalan söylemiyorum) orjinal nokia mağazasından

Şimdi bakıyorum 540 520 530 internette fiyatların düşük olması gerekirken orda bile 455 i bulmuyor ne bu fiyat artışı ?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt