Son Symbianlı telefon bu olacak sanırım
Aynen. Pek çok teknoloji sitesinde Nokia'nın N8'e benzer son bir symbianlı model çıkararak Symbian'a veda edeceği haberi yer alıyordu zaten.
Büyük ihtimalle de bu model olacak.
Lumia serisiyle birlikte Nokia, Windows sayfasına geçiş yapıyor.
2012 ve 2013'de çıkardığı Symbianlı telefonlara (603, 700, 701 v.s) ise 2015-2016'ya kadar ara ara çıkardığı güncellemelerle destek verecek.
2011 ve öncesi çıkan modeller içinse belki de gördüğümüz son büyük güncellemeydi Belle.(Ufak tefek yamalar dışında birşey geleceğini sanmıyorum)