Nokıa 803 mü geliyor..............

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Batuhan Apatay

Batuhan Apatay

Üye
Güzel değil. Kamera bölümü çok şişik.
 


bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
Son Symbianlı telefon bu olacak sanırım

Aynen. Pek çok teknoloji sitesinde Nokia'nın N8'e benzer son bir symbianlı model çıkararak Symbian'a veda edeceği haberi yer alıyordu zaten.
Büyük ihtimalle de bu model olacak.
Lumia serisiyle birlikte Nokia, Windows sayfasına geçiş yapıyor.

2012 ve 2013'de çıkardığı Symbianlı telefonlara (603, 700, 701 v.s) ise 2015-2016'ya kadar ara ara çıkardığı güncellemelerle destek verecek.
2011 ve öncesi çıkan modeller içinse belki de gördüğümüz son büyük güncellemeydi Belle.(Ufak tefek yamalar dışında birşey geleceğini sanmıyorum)
 
  • Beğen
Tepkiler: iatis
u_cosar

u_cosar

Üye
bence nokia android e geçmeli
 
pRime.

pRime.

Üye
belki bazı yerlerde gerek yok ama bazı konularda ram e fazlasıyla ihtiyaç duyuluyor ;)

Symbianda ihtiyaç duyulmuyor işte. Hala anlayamadınız symbianın android gibi ram düşmanı olmadığını.
 
Niizuma.Eiji

Niizuma.Eiji

Üye
Symbian bitiriyor denildi fakat şuan Nokia Belle OS kullanıyoruz Symbian OS değil.Ben Nokia'nın eski symbianları bitireceğini fakat Nokia Belle-Carla-Donna ile 1016'dan sonra da devam edeceğini düşünüyorum.
 
idris-tolar

idris-tolar

Üye
Symbian bitiriyor denildi fakat şuan Nokia Belle OS kullanıyoruz Symbian OS değil.Ben Nokia'nın eski symbianları bitireceğini fakat Nokia Belle-Carla-Donna ile 1016'dan sonra da devam edeceğini düşünüyorum.

düşük segmentte devam eder ama üst segment icin nokia ömrünü coktan tamamladı ..
 
S.E.C.R.E.T

S.E.C.R.E.T

Üye


Symbianda ihtiyaç duyulmuyor işte. Hala anlayamadınız symbianın android gibi ram düşmanı olmadığını.
Anladılar ama tüm özellikler üstün diye bir tek Rami kötülüyorlar . Nokiayı kötüleyecek malzemeleri kalmıyor yoksa . ;)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt