emre-magul
Üye
Nokia 73 ü bilgisayarım görmüyor..!! yardımm :(
Merhaba arkadaşlar.. N73 kullanıyorum şu güne kadar hiç sorun yaşamadım Pc Suiet ten.. Format attım bilgisayarıma.. sonra Pc suiet yükledim..Teli taktım otomatik görüyordu buluyordu şimdi bulmuyor... Donanım bulma sihirbazı geliyor.. Arıyor yine bulmuyor.. Pc suiet bulmuyor.. Kabloda sorun yok.. Bağlanıyor donanım bulma sihirbazı geliyor.. ama teli bulamıyorr... Yardım edersenizz sevinirimm Şİmdiden teşekkürler.. 


