Kesinlikle 701.
Bazıları C7 tasarımı kadın için diyerek, N8'e vermiş oylarını. Kötü tasarıma sahip üstün telefon ile, müthiş tasarıma sahip tek renk erkanlı berbat bir telefon arasından hangisini seçerdiniz siz?
701, kamera hariç her türlü yönüyle N8'den daha iyi.
katılıyorum ama hdmi ve dolby digitalı da N8'e boşuna koymamışlar diye düşünüyorum.

Doğru.701'de de NFC ve Clear Black var ona bakılırsa![]()
bu yüzden n8
))
sankı laptop alıonuz ramdı cpu du blmem ne androıd dekı tum oynları oynuomusun ewed oynuosn n8 de butun hd oyunları kasmadan oynurm mesela? artı entresan ozellıklerı var ne bılm radyo yayını yapması usb takabılmen hdmı ayrı bısı zaten yaw bıkere NOKİA AGA
3210 lar 8850 ler varken nereydı htc ler ı phoneler
hıkaye alayı 
aynen bende katılıormsankı laptop alıonuz ramdı cpu du blmem ne androıd dekı tum oynları oynuomusun ewed oynuosn n8 de butun hd oyunları kasmadan oynurm mesela? artı entresan ozellıklerı var ne bılm radyo yayını yapması usb takabılmen hdmı ayrı bısı zaten yaw bıkere NOKİA AGA
3210 lar 8850 ler varken nereydı htc ler ı phoneler
hıkaye alayı
![]()

Hacı bence yine calistirir ama su bi gercek 701 daha iyi ve ekrani tabiki daha iyi yine de n8i ezdigini dusunmuyorun 701in. bakalim N8in yerini dolduracak bir telefon cikacak mi.512 MB RAM aldığınızda, geleceği düşünürsünüz. 256 MB RAM'e sahip bir telefonda 2 yıl sonra HD oyunlar çalışmayacaktır. 512 MB RAM ise çatır çatır açar. Aynı zamada N8'in ekranı iyi diyenler falan var; 701'n ekranı Nokia'nın tüm telefonlarından daha canlı, daha parlak. Bunu Nokia da söylüyor![]()

