Nokia 701 mi Nokia N8 mi?

Sponsorlu Bağlantılar

Nokia 701 mi, Nokia N8 mi?


  • Kullanılan toplam oy
    336
anılbaran

anılbaran

Üye
dedigim gibi n8 in yeri benım ıcın bambaska yaw 701 de hdm yokmu :(
 


Kedi Yavrusu

Üye
_ardaa

_ardaa

Üye
Serdar'a katılıyorum converter ile orjinal kaliteyi yakalayamazsın.
 

asperea

Üye
tabiki iphone:D

----------Eklendi @ 21:40:34 ---------- Yazıldı @ 21:36:51 ----------

aceb nokia mevcut symbian 3 telefonlarin islemcisini 1ghz felan cikartabilirmi zaten indirbenmis hali 680 mhz asli 800 mhz 800den 1 ghze cikartmak zor olmasa gerek?
 
pRime.

pRime.

Üye
ne diyorsun arkadaşım sen? gerçek hdmi kalitesi derken adam sanki hd 1080p film aktaracak tv'ye, hey allahım
Sen ne diyosun asıl ya?? Hdmi çıkışı olmasının bi nedeni var ki adam hdmi ÇIKIŞI koymuş. Jak ile olcak iş olsaydı hdmi çıkışı konmazdı zaten n8'e!
 

Lenneth

Üye
HDMI çıkışı sanırım kapağı kırılıp milleti delirtsin diye konmuş, gördüğüm çoğu N8'in HDMI kapağı çatlak..
 
  • Beğen
Tepkiler: ~N.A.W.Y~

Kedi Yavrusu

Üye
Sen ne diyosun asıl ya?? Hdmi çıkışı olmasının bi nedeni var ki adam hdmi ÇIKIŞI koymuş. Jak ile olcak iş olsaydı hdmi çıkışı konmazdı zaten n8'e!
Neden hdmi çıkışı koymuş? Daha iyi diye mi? Tabi ki hayır. Yeni nesil lcd ve plazma tvlerde hdmi girişi var o yüzden. Peki tv'lerde neden hdmi girişi var kulaklık girişi yok? Çünkü yeni nesil kamera ve fotoğraf makineleri hdmi çıkışı veriyor. Yani uzun hikaye. Demek istediğim, hdmi olayı mobillerle ilgili değil ve kulaklık çıkışı ile aynı performansı sergiler.
 
uribaju

uribaju

Üye
Neden hdmi çıkışı koymuş? Daha iyi diye mi? Tabi ki hayır. Yeni nesil lcd ve plazma tvlerde hdmi girişi var o yüzden. Peki tv'lerde neden hdmi girişi var kulaklık girişi yok? Çünkü yeni nesil kamera ve fotoğraf makineleri hdmi çıkışı veriyor. Yani uzun hikaye. Demek istediğim, hdmi olayı mobillerle ilgili değil ve kulaklık çıkışı ile aynı performansı sergiler.
katılıyorum hatta youtubede videosu bile vardı adam jak girişi ile 720p hd filmi tvde izliyordu
 
pRime.

pRime.

Üye
Neden hdmi çıkışı koymuş? Daha iyi diye mi? Tabi ki hayır. Yeni nesil lcd ve plazma tvlerde hdmi girişi var o yüzden. Peki tv'lerde neden hdmi girişi var kulaklık girişi yok? Çünkü yeni nesil kamera ve fotoğraf makineleri hdmi çıkışı veriyor. Yani uzun hikaye. Demek istediğim, hdmi olayı mobillerle ilgili değil ve kulaklık çıkışı ile aynı performansı sergiler.
Kusura bakma da bu lafına :zuhaha: :zuhaha: diye güler bu adamlar aynı performans dedin ya pes! :kop:


----------Eklendi @ 00:03:07 ---------- Yazıldı @ 00:02:00 ----------

katılıyorum hatta youtubede videosu bile vardı adam jak girişi ile 720p hd filmi tvde izliyordu
:zuhaha: aynı kalitededir eminim :zuhaha: bu kafayla devam :oke:


----------Eklendi @ 00:05:40 ---------- Yazıldı @ 00:03:07 ----------


Okuyalım öğrenelim dimi? Boş yorumlara gerek yok.
:oke:
 

Kedi Yavrusu

Üye
Kusura bakma da bu lafına :zuhaha: :zuhaha: diye güler bu adamlar aynı performans dedin ya pes! :kop:----------Eklendi @ 00:03:07 ---------- Yazıldı @ 00:02:00 ---------- :zuhaha: aynı kalitededir eminim :zuhaha: bu kafayla devam :oke:----------Eklendi @ 00:05:40 ---------- Yazıldı @ 00:03:07 ---------- Okuyalım öğrenelim dimi? Boş yorumlara gerek yok. :oke:
yahu aynı cihaz, aynı tv, farklı çıkış ve bu çıkışın kulaklık çıkışından fark sağlaması için telefon ekranının 1920x1080 olması gerekiyor ki değil.fotoları falan derseniz zaten onları veri şeklinde alıp açıyor tv.

----------Eklendi @ 00:13:18 ---------- Yazıldı @ 00:06:51 ----------

hey allahım verdiğin linke bak önce, adam blu-ray den bahsediyo orda fark yarattığı konulara bak önce sen.
 
Cezzbedici3

Cezzbedici3

Üye
bellede N8'in işlemcisinde arttırma varmı kullanan arkadaşlar bi bakabilirlerse?
yada orjinal bellede işlemci belki yükselir
 
pRime.

pRime.

Üye
yahu aynı cihaz, aynı tv, farklı çıkış ve bu çıkışın kulaklık çıkışından fark sağlaması için telefon ekranının 1920x1080 olması gerekiyor ki değil.fotoları falan derseniz zaten onları veri şeklinde alıp açıyor tv.----------Eklendi @ 00:13:18 ---------- Yazıldı @ 00:06:51 ----------hey allahım verdiğin linke bak önce, adam blu-ray den bahsediyo orda fark yarattığı konulara bak önce sen.
Başını oku sen. "Uncompressed data"


----------Eklendi @ 09:21:01 ---------- Yazıldı @ 09:19:56 ----------

bellede N8'in işlemcisinde arttırma varmı kullanan arkadaşlar bi bakabilirlerse?yada orjinal bellede işlemci belki yükselir
Yok Fevzi ama video'lardan gördüysen baya bi hızlı cihaz.
 
KARİZMATİX

KARİZMATİX

Üye
Nokia N8 derim.
 
uribaju

uribaju

Üye
Kusura bakma da bu lafına :zuhaha: :zuhaha: diye güler bu adamlar aynı performans dedin ya pes! :kop:----------Eklendi @ 00:03:07 ---------- Yazıldı @ 00:02:00 ---------- :zuhaha: aynı kalitededir eminim :zuhaha: bu kafayla devam :oke:----------Eklendi @ 00:05:40 ---------- Yazıldı @ 00:03:07 ---------- Okuyalım öğrenelim dimi? Boş yorumlara gerek yok. :oke:
kalitede bozulma yok güleceğine araştırsaydın videoyu ozmn görürdün ;) wiki linki vermişsin görende hdmınin tarihçesi var sanacak ki olsa ne işimize yarar :S
 
pRime.

pRime.

Üye
kalitede bozulma yok güleceğine araştırsaydın videoyu ozmn görürdün ;) wiki linki vermişsin görende hdmınin tarihçesi var sanacak ki olsa ne işimize yarar :S
:zuhaha: öyle öyle emin ol.
----------Eklendi @ 10:20:12 ---------- Yazıldı @ 10:19:30 ----------Rom hafızasının fazla olması da telefonu hızlandırıyodu dimi.:zuhaha: :zuhaha:----------Eklendi @ 10:28:58 ---------- Yazıldı @ 10:20:12 ----------İtiraz etceğinize öğrenin biraz jak'la hdmi'ı aynı kefede tutmak komiklikten başka bişey değil. ;) Hdmi yüksek hızda sıkıştırılmamış veri aktarır. C7'nizin sınırları var bunu kabul edin artık. Asla aynı kaliteyi ve çözünürlüğü alamazsın jak girişinden. Samsung wave için de mini usb üzerinden benzer bir aparat var ama aynı kalite olmuyor işte en basitinden n8'in hdmi çıkışı dolby digital özelliğine sahip.
 
  • Beğen
Tepkiler: _ardaa

Kedi Yavrusu

Üye
evet kulaklık girişinin sınırları var bunu kabul ediyorum. Ama sınırları taaa blu-ray civarlarında.
 
Del Rey

Del Rey

Üye
Kesinlikle 701.

Bazıları C7 tasarımı kadın için diyerek, N8'e vermiş oylarını. Kötü tasarıma sahip üstün telefon ile, müthiş tasarıma sahip tek renk erkanlı berbat bir telefon arasından hangisini seçerdiniz siz?

701, kamera hariç her türlü yönüyle N8'den daha iyi.
 
  • Beğen
Tepkiler: pRime.


Üst Alt