Nokia 701 mi Nokia N8 mi?

Sponsorlu Bağlantılar

Nokia 701 mi, Nokia N8 mi?


  • Kullanılan toplam oy
    336


_ardaa

_ardaa

Üye
işletim sistemini sayma güncelleme olarak gelecek nasılsa N8'e de

701
işlemci, ram, gpu, ekran kalitesi, nfc

N8
Fotoğraf kalitesi, Af, HDMI
 
uribaju

uribaju

Üye
af yani yakın çekimlerde neysede(börtü böcek için)ama fotoğraf kalitesinde 701inde çok güzel fotoğraflar çekeceğini söyleyebilirim hatta bir arkadaşımız çektiği resimleri paylaşmıştı ona bir göz atın derim.nasıl olsa kameraları 701 ile c7nin aynı ama 701in kamerası geliştirilmiş olabilir yinede normal çekilen fotolarda n8 ile az farkı var ama gece çekimlerinde 701 ve c7 üstün gelir videolarda da eşitler zaten
 
_ardaa

_ardaa

Üye
Af ve FF kişisel olarak değişir aslında sen yakın çekim yapmazsın gerek duymazsın diğeri için olmazsa olmazdır o yüzden bu ikisini karşılaştırmak aslında pek doğru sayılmaz yukarı da ekledim ama kişisel tercihtir o, sonra gece çekimi için N8'e Usb led flash bağlayabilirsin hatta epey de güçlü bir ışık vereceğinden çekimlerde güzel olacaktır, bu arada Dolby Digital Plus desteğini de unutmamak gerek N8'de.

Fotoğraf kalitesi birbirine yakındır tabi ki ama N8'in bu konuda daha üstün olduğu gerçeğini değiştirmez.
 
uribaju

uribaju

Üye
zifiri karanlıkta o usbyi takmak için bayağı uğraşman gerekebilir :) ve usb kaynaklı olması ayrıca sistemle entegre olmamasından ötürü şarjın çabuk bitmesine sabep olacaktır. tabi af olmasada profosyonel çekimler yapmak istiyorsan yakın nesne çekimleri mesela ozaman telefon yanında dijital f.makinesi kullanılabilir ve tamamen profosyonel olur bu da bir gerçek.telefondan aldığın verimin katlarcasını alabilirsin.
 
MoonLife01

MoonLife01

Üye
zifiri karanlıkta o usbyi takmak için bayağı uğraşman gerekebilir :) ve usb kaynaklı olması ayrıca sistemle entegre olmamasından ötürü şarjın çabuk bitmesine sabep olacaktır. tabi af olmasada profosyonel çekimler yapmak istiyorsan yakın nesne çekimleri mesela ozaman telefon yanında dijital f.makinesi kullanılabilir ve tamamen profosyonel olur bu da bir gerçek.telefondan aldığın verimin katlarcasını alabilirsin.

Kardeşim klavyene saglık :) ne güzel acıklamışsın :oke:
 
ultraslan_66

ultraslan_66

Üye
n8 in işlemcisi 680 mhz olduğu halde nokia 701 ile aynı performansı bellede gösteriyor. n8 in asıl hızı 980mhz bir kaç forum da da belirtilmiş :)
nokia n8 kral telefon ama kişiden kişiye değişir :) kimde hangi telefon varsa o telefonu över :D
 
uribaju

uribaju

Üye
n8 in işlemcisi 680 mhz olduğu halde nokia 701 ile aynı performansı bellede gösteriyor. n8 in asıl hızı 980mhz bir kaç forum da da belirtilmiş :)nokia n8 kral telefon ama kişiden kişiye değişir :) kimde hangi telefon varsa o telefonu över :D
680 mhz işlemcinin belle performansı ile 1ghz işlemcinin belle performansı elbette aynı olamaz bu c7 içinde geçerli .980 mhz değilde 800 ghz ile çıkması bekleniyordu n8geçen sene ama 680e çekildi buda net bir haber değil gerçi. 980 mhz hikaye ama 680 lede iyi iş çıkartıyor n8ve c7 küçümsenemez:)
 
lolaman

lolaman

Üye
herkes kendi telefonunu savunuyor arkadaş bence 701
 
WebStyle

WebStyle

Üye
Bana hız mı daha önemli yoksa kamera mı diyecekler. Tabi ki hiç kuşkusuz önce hız gelir.. 701 tahminimce N8 den daha fazla satacak.
 
ultrayer6

ultrayer6

Üye
    Konu Sahibi
n8 in işlemcisi 680 mhz olduğu halde nokia 701 ile aynı performansı bellede gösteriyor. n8 in asıl hızı 980mhz bir kaç forum da da belirtilmiş :)nokia n8 kral telefon ama kişiden kişiye değişir :) kimde hangi telefon varsa o telefonu över :D
n8in işlemcisinin hızı 980 mhz denmedi sen yanlış anlamışsın

n8 işlemcisi 680 mhz, 300 mhz de gpu var, toplarsak 980 mhz eder, işlemcisi 980 diyebiliriz

diyor bütün forumlar. inanmıyorsan girip bakmayı dene o forumlara.
 

Lenneth

Üye
CPU ile GPU'nun frekansını toplayıp 980 mhz demek bir saçmalıktır.

CPU ile GPU'NUN görevi ve amacı ayrı..
 

Kedi Yavrusu

Üye
Toplayan diğer forumlar arkadaşlar.
 
_ardaa

_ardaa

Üye
zifiri karanlıkta o usbyi takmak için bayağı uğraşman gerekebilir :) ve usb kaynaklı olması ayrıca sistemle entegre olmamasından ötürü şarjın çabuk bitmesine sabep olacaktır. tabi af olmasada profosyonel çekimler yapmak istiyorsan yakın nesne çekimleri mesela ozaman telefon yanında dijital f.makinesi kullanılabilir ve tamamen profosyonel olur bu da bir gerçek.telefondan aldığın verimin katlarcasını alabilirsin.

Aynı mantıkla müzik dinlemek için de mp3 çalar yada ipod'da alınabilir:) üstelik zifiri karanlık demişsin de telefonun ışığından faydalanmak zor olmasa gerek ve şarj olayına bakarsan saatlerce çekim yapılmayacak heralde sistemle entegre olayını anlamadım usb led lamba takıyorsun otg üzerinden bitiyor:)

N8 ile 701 arasındaki farkları sayarken nerelere getirdin konuyu anladık telefonunu seviyorsun ve 701 c7'ye benzediği için onu da sahiplenmek istiyorsun ama zifiri karanlık usb entegre ve digital fotoğraf makinesini katman gerekmiyordu olayı başka yöne çektin:)
 
MoonLife01

MoonLife01

Üye
Aynı mantıkla müzik dinlemek için de mp3 çalar yada ipod'da alınabilir:) üstelik zifiri karanlık demişsin de telefonun ışığından faydalanmak zor olmasa gerek ve şarj olayına bakarsan saatlerce çekim yapılmayacak heralde sistemle entegre olayını anlamadım usb led lamba takıyorsun otg üzerinden bitiyor:)

N8 ile 701 arasındaki farkları sayarken nerelere getirdin konuyu anladık telefonunu seviyorsun ve 701 c7'ye benzediği için onu da sahiplenmek istiyorsun ama zifiri karanlık usb entegre ve digital fotoğraf makinesini katman gerekmiyordu olayı başka yöne çektin:)

Yanına led flaşmı alcan ayriaten cok kötü bence Flashimi tutcan fotografımı bakcan brom be :)
 
uribaju

uribaju

Üye
Aynı mantıkla müzik dinlemek için de mp3 çalar yada ipod'da alınabilir:) üstelik zifiri karanlık demişsin de telefonun ışığından faydalanmak zor olmasa gerek ve şarj olayına bakarsan saatlerce çekim yapılmayacak heralde sistemle entegre olayını anlamadım usb led lamba takıyorsun otg üzerinden bitiyor:)

N8 ile 701 arasındaki farkları sayarken nerelere getirdin konuyu anladık telefonunu seviyorsun ve 701 c7'ye benzediği için onu da sahiplenmek istiyorsun ama zifiri karanlık usb entegre ve digital fotoğraf makinesini katman gerekmiyordu olayı başka yöne çektin:)
sen ekran ışığıyla bakmaya çalışacaksın o ekran ışığı son seviyede olmadımı kusura bakmada nerdeyse dokunurken parmağını göremezsin :) buda ekstra güç tüketimi demek,entegre derken telefonun güç tüketimiyle entegre değil demek istedim sonuçta otgye 500gb'lık harici hard diskte takarsın ama iki dosya transferinde şarjını su gibi götürür.
Konu zaten bir karşılaştırma konusu konuyu biryere getirdiğim falan yokki..sen geldin dedin usb led takarım diye..kamera olayını da c7 ile aynı oldukları için örnek verdim.Tasarımı c7 ile aynı olduğu için ve özellikleri yükseltildiği için alabileceğim bir telefon modeli o yüzden bırakda seveyim :)
 
pRime.

pRime.

Üye
Tamam ya uzatmaya gerek yok 701 genel olarak daha iyi ama N8'in de kendine has üstünlükleri var.
 
aliens

aliens

Üye
uzun yıllardır nokia kullanan birisi olarak; nokia nın geçmiş telefonlarında yaptığı hataları eşitlemeye çalıştığını görmek güzel.. İşlemci, ram konusunda birçok marka ve modelden geri kaldı yıllardır, şimdiki 701 serilerinde bu durumu düzeltmiş görünsede yinede eksikleri var. Autofocus ve ekran çözünürlüğü..

Dikkat ettinizmi bilmiyorum son üretim bütün telefonlarında 360 x 640 çözünürlüğü geçmemeye çalışıyor. Ekranın büyüklüğünün 3.2 veya 3.5 olması birşey değiştirmiyor. Hatta TFT den CBD AMOLED geçişine rağmen aynı çözünürlükte..

Fotoğraf konusunda iddialı değilseniz fiyatının N8 den düşük olacağını düşünürsek Nokia 701 daha mantıklı görünüyor.


Ek : Yukarıda CPU - GPU hızları sözü açılmış; sadece telefon özelliğinde GPU kullanılmaz ama menüler arası geçiş, oyunlarda ve bazı programlarda her iki işlemciden de yararlandığı için teorikte hızları toplanıyor..
 

musty522

Üye
Nfc
Rom
Ram
işlemci
Görüntü Kalitesi
Belle +
şimdilik bu kadar... daha Tam bilmıyorum telefonu alınca sayarım sana :)

----------Eklendi @ 23:48:50 ---------- Yazıldı @ 23:48:10 ----------

Bir tuturmuşsunuz Kamera Kamera diye siz fotografcımsınız haci :D


hahah siz fotoğrafçımısınız haci :d: bu söz komik işte :d:

----------Eklendi @ 14:30:36 ---------- Yazıldı @ 14:26:58 ----------



adam 701'in n8'e göre o kadar artısını saydı liste yaptı.
sana dedi ki şimdi sen say n8'in 701'e göre artılarını.
senin verdiğin cevaba bak :kop: :kop: :kop:

sayamaz çünkü hiç bir + sı yok kardeşim adam konuşuyor öylesine bi kere demiş ilk yorumlarında bnim telefonum n8 701 yok bende yok olan telefonu neden öviyim demiş adam kendine göre tabiki haklı bırak onun için n8 iyi olsun demi ama ;)
 


Üst Alt