KxTR79
Üye
-
Konu Sahibi
-
htlm5 yetmiyor birtek.flash player ve bileşenleride lazım.tarayıcıda düzeliyor.html5 de geliyor
----------Eklendi @ 17:10:41 ---------- Yazıldı @ 17:10:14 ----------
ara yüz ve uygulamalarda bu ıkı telefonnu gecermı?
sitelerin büyük çoğunluğu halen daha flash player kullanıyor.daha çok zamanı var html 5 için.nasıl ya?html5 yetiyor bildiğim kadarıyla flash playere hiç gerek yok html5 li sitelerde yanlışmıyım? ve artık büyük siteler html 5 e geçti yada geçmeye hazırlık yapıyor
Ne olursa olsun oyun kıtlığı devam ediyor.tamam.1 2 seneye html 5 sorunuda kalmaz.evet kullanıyor.peki hepsi html 5 olunca ne sorunu kalacak bellenın?ne uygulama nede flash sorunu ? nerde androıdın ustunluğu bana açıklayında bılgım olsıun
diyoruzda anlatamıyoruz arkadaşa.Ne olursa olsun oyun kıtlığı devam ediyor.
bence düzelicek.evet biraz sıkıntı var oyunda ama açık olduğu için düzelicek ve oyun sayısı artıcak bence
hayal kırıklığına uğrayacağın için üzgünüm.ölmesine 4 yıl kalmış bir sistem için kimse ölü yatırım yapmaz.hele gameloft gibi firmalar hiç yapmaz.bence düzelicek.evet biraz sıkıntı var oyunda ama açık olduğu için düzelicek ve oyun sayısı artıcak bence
----------Eklendi @ 17:41:09 ---------- Yazıldı @ 17:40:28 ----------
ya oyun için telefon alınmazkı yada sistem seçilmez ben performans üstünlüğü diyorum ne zamandan beri
iki tane konu açtığın için kapatıldı.symbian kullanıcısı az değil.ve nokiaya özelde değil başka tlefonlara gelebilir belki.4 yıda kar etmek isteyen şirket olabılır
----------Eklendi @ 17:44:05 ---------- Yazıldı @ 17:43:37 ----------
ya düiğer konuda 2. sayfaya geçemiyorum neden yetkin kısıtlı dıyor?
bence düzelicek.evet biraz sıkıntı var oyunda ama açık olduğu için düzelicek ve oyun sayısı artıcak bence
----------Eklendi @ 17:41:09 ---------- Yazıldı @ 17:40:28 ----------
ya oyun için telefon alınmazkı yada sistem seçilmez ben performans üstünlüğü diyorum ne zamandan beri
tam tersine.eskiden açıktı.sonrada kapatıldı.yani symbianın tabanının iosdan farkı yok artık.uygulamayı boş ver.linuxe bişey demem.ama bellede tamamen acık tabanlı dıye bılıyorum yanlışmı duymuşum?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?