Nokia 700 telefonum garanti dışımı kaldı?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Mayhem06

Üye
    Konu Sahibi
Nokia 700 telefonum garanti dışımı kaldı?
Selam nokia 700 telefonuma geçen gün yazılım güncellemediği için mecbur flash atarak yükledim. Bugünde telefona soft format atıyım dedim attıktan sonra telefon açılıp nokia yazısı görülünce kapanmaya başladı. Bunn üzerine de hart format atarak düzelttim. Diyeceğim şu ki telefon hem flashlı hemde hard format attığım için garanti dışın da kalırmı ??
 


crazy_oruc

crazy_oruc

Üye
hayır kalmaz orjinal yazılım sonuçta :ok2:
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
sorun yok
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt