Mayhem06
Üye
Nokia 700 telefonum garanti dışımı kaldı?
Selam nokia 700 telefonuma geçen gün yazılım güncellemediği için mecbur flash atarak yükledim. Bugünde telefona soft format atıyım dedim attıktan sonra telefon açılıp nokia yazısı görülünce kapanmaya başladı. Bunn üzerine de hart format atarak düzelttim. Diyeceğim şu ki telefon hem flashlı hemde hard format attığım için garanti dışın da kalırmı ??

