Nokia 700 almalı mıyım??

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Nokia 700 almalı mıyım??
merhaba arkadaşlar !!

Ben yeni bir telefon almaya karar verdim.Galaxy S2 vardı.Ama suya düştü.birde N9 var.N9 sağlam.Takır takır çalışıyor.Ama işde kullanıyorum.Çift sim kart kullanıyorum.Biri ailemin bulunduğu,diğeri iş-güç.Galaxy s2 bozulunca bende yeni telefon almaya karar verdim.Nokia 700 gördüm geçen.Yurtdışına çıktığım sırada inceledim.Harika bir telefon.Ben çok beğendim.Telefonun küçük olmasıda çok hoşuma gitti.Sizce almalımıyım ??
 

Jrcan1

Üye
Nokia'nın son zamanlarda çıkardığı en iyi telefonlarından biri .. Bence almalısın.701 ve 603'e de bir gözat derim
 
Klasik nokia donmaları var diye duymuştum .Menüye geçişte bile! O kadar güçlü ram ve işlemciye rağmen! Ne derece doğru bilmiyorum. Ama bence oldukça güzel bi telefon Ben olsam alırdım
 

joe_cenk

Üye
bence bütçeni fazla aşmıyacaksa 701 i tercih et 700 ile aynı özellikte farkı hafıza ve kamera bunlara iht,yacım yok diyorsan düşünmeden al bence pişman olmazsın
 
bence bütçeni fazla aşmıyacaksa 701 i tercih et 700 ile aynı özellikte farkı hafıza ve kamera bunlara iht,yacım yok diyorsan düşünmeden al bence pişman olmazsın


N9 gibi bir telefona 1500 ödediyse arkadaş ve Galaxy S IIyi suya düşürdüyse fiyat sıkıntısı olmayacağını düşünüyorum.

(Yazdıkları hiç inandırıcı değil)
 
Lumia 800 bekle kardeş...

 
701 'e Bir Bak İstersen Kardeşim Tavsiye Ederim Cihaz Çok Güzel
 
701 'e Bir Bak İstersen Kardeşim Tavsiye Ederim Cihaz Çok Güzel
 
Fiyat yönünde anlaşılan bir sıkıntı yok.Al o zaman iyi bir telefon
 
    Konu Sahibi
ForeverAlone";4172697][COLOR="Red' Alıntı:



N9 gibi bir telefona 1500 ödediyse arkadaş ve Galaxy S IIyi suya düşürdüyse fiyat sıkıntısı olmayacağını düşünüyorum.

(Yazdıkları hiç inandırıcı değil)
[/COLOR]

bence bütçeni fazla aşmıyacaksa 701 i tercih et 700 ile aynı özellikte farkı hafıza ve kamera bunlara iht,yacım yok diyorsan düşünmeden al bence pişman olmazsın

fiyat sıkıntısı kesinlikle yok.Galaxy s2 3.el gibi bir şeydi Eniştemden,Teyzeme,teyzemden de bana kaldı.Miras gibi.Sanırım çin malıymış.Ekranı kayıp duruyordu.çoğu özellikten mahrumdu.N9'da zaten biraz çatlak.Sanırım.kılcal çizilmeler var.Bana telefon dayanmıyor.Ben Nokia falan almayacağım.Öneriler için teşekkürler.Blackberry Bold 9900 aldım.En iyisi
 

fuko-34

Üye
nokia nin yeni telefonlarinda dokunmayige hala 2 kere mi tiklanmasi gerekiyo yoksa yoksa yeni surunle onu duzelttilermi
 
iki kere tıklanma symbian s60v5 de bitti kardeş bellede tek tıklaman yeterli
 

Neverex

Üye
Blackberry de iyidir. Güzel bir seçim.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...