nokia 6600 da tuş takım arızası

Sponsorlu Bağlantılar

aylev

Üye
    Konu Sahibi
nokia 6600 da tuş takım arızası
6600 telimin tuş takımı bazen çalışıyor bazen çalışmıyor birde titreşim cızır cızır ses çıkıyor ama titreşim yapmıyor bunun sebebi nedir yardımlarınız için teşekkür ederim:vur
 


Exalans

Exalans

Üye
titreşim motoru tuştakımın sonunda bulunur donanımsal bir arızaya benziyor eğer programsal diye düşünüyorsan hafıza kartını çıkarıp format at düzelmezse bence fazla kurcalamadan tamire götür
 
POWER

POWER

Üye
Bence direkt servise...
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Yazılımsal bir sorun yok cihazınızda. Tuş takımı entegresinin değişmesi gerekiyor. Çok masraflı birşey olmasa gerek diye düşünüyorum. :spr
 

aylev

Üye
    Konu Sahibi
daha önce hafıza kartını çıkartıp format attım ama düzelmedi mesela şu an titreşim çalışıyor ama 0 tuş ve kırmızı tuş çalışmıyor anlamadımki nasıl oldu bu
 

aylev

Üye
    Konu Sahibi
pahalımıdır acabaTuş takımı entegresinin tamiri deyermi tamire deyiştireyimmi teli
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Dediğim gibi tuş takımı entegresinde sorun var muhtemelen ve bunun değişimi zor birşey değil. Her telefoncu yapa uygun fiyata. :spr
 

aylev

Üye
    Konu Sahibi
teşekkür ederim arkadaşım yaptıracaz artık bunu her telefoncuda yaptırmamak lazım servise götüreyim en iyisi
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Servise götürürseniz eminim sizden daha fazla para isterler (garantisi bittiyse) ve bekletme durumlarıda kuvvetli :)
 
***BlackrosE***

***BlackrosE***

Üye
ama garantili oluyo dostum!!
 

aylev

Üye
    Konu Sahibi
garantisi zaten yoktu bu kaçak tel furyasından almıştım
 
***BlackrosE***

***BlackrosE***

Üye
hayır ya servis yaparsa sana 6 ay tuş takımında sorun olmayacağına dair garanti verio onu demek istedim aynı arıza oluşursa ücretsiz yapıo!! ;)
 
> çileke$ <

> çileke$ <

Üye
Valla kardeş benimde 6600 telefonum var seçenekler tuşu hiç çalışmıyor kafayı yiyecem uygulamarı türkçeye çevirip paylaşamıyorum maxicepte tamire yolluyacam başka çare yok...:sinir :sinir :sinir
 

draed

Üye
servis derim
 

yamacı

Üye
aga senin tuş entekresi çatlamış götür tamire tutacagı en fazla 10milyon
 
Atakan

Atakan

Üye
bended aynı sorun vardı yere düşüp düzelmişti
 

mecay66

Üye
kardes toz var senin telefonda içini aç temizle bi sorun kalmaz
 
RaZoR_03

RaZoR_03

Üye
ya arkdaşlar her siteye baktım ama sorunu bulamadım bi tane nokia 6600 ım wardı düşürdüm tuşları çalışmıyo sadece 4 - 6 çalışıyor servise götürdüm 20 ytl istediler telefonun parasından çok diye onatırmadım sizce başka bi yolu var mı ??
 
b_akkaya09

b_akkaya09

Üye
abi,allah aşkına şu 6600 ın kesin bi çözüm yolu olasun tamiri için yaa.kafayı yiicem artık abi kaç kere yaptırdım hala tuşlar bozuk hala bozuk.bi çıkar yolu var mı bunun yardım edin lütfreen basmıo tuşlar yaa
 
rockpoyraz1

rockpoyraz1

Üye
kanka bende de oldu ama ben yaptım batayanın arkasına kagıt parcası sıkıştırdım bitti calıiı :D:D:
 


Üst Alt