Nokia 6303i İnternete Bağlanma Sorunu

Sponsorlu Bağlantılar

Dumbledore

Dumbledore

Üye
    Konu Sahibi
Nokia 6303i İnternete Bağlanma Sorunu
Sa Beyler 6303i kendi tarayıcı ile internete bağlanamıyorum servis kullanılamıyor diyor ama opera ile internette dolaşabiliyorum ne yapayım yardım ?
 


dj eşref

Üye
kardes telefonların kendı ınternet tarayıcıları zaten hıc bır işe yaramıyor telefon sahıbı olanlar tamamı opera mını kullanıyorlar.......bazen bende aynı hatayı alıyorum gerı deyıp tekrar gırıyorum baktım olmuyor tekrar gerı deyıp gırıyorum oluyor duzelıyor ama opera varken pek işim olmuyor
 

charismaticking

Üye
ama Operada Kontör Gİdiyo Kardeşş yaa :((
 
Heroata

Heroata

Üye
Bende operadan giriyorum ama malesef jar dosyalarını ya da jad dosyalarını indirirken kaydet diye bir buton yok aç var sadece :( aç diyince de kendi internet tarayıcısını açıyor iki saat yükleniyor ve açılmıyor
 
tempestshine

tempestshine

Üye
Benim tarayıcı ilede bağlanmıyor.Opera mini daha iyi onu kullan :oke:
 
R.A.M

R.A.M

Üye
Live yaz 7048 e gönder gelen ayarı kaydet bu kadar.
 

Benzer Konular



Üst Alt