dreamsboy
Üye
Daha açık yazmak gerekirse telefonunuza yüklemeye çalıştınız dosyanın uzantısına bi bakın örnek (xxxx.jar) (xxx.jad) ise okey 6300 da çalışması lazım belirtmek lazımki jarda olsa telefonun işlem gücünü aşan bi uygulama ise ya uygulama hatası der açmaz yada yeterli hafıza yok der yeterli hafıza yok dediğinde telefonun kendi hafızasında sakladınız bazı dosyaları silmeniz yada hafıza kartına taşımanız belki çözer ama dosyanın uzantısı (xxx.sis ) gibi ise 6300 da çalışmaz her tel. bunu desteklemio malesef alırken sormak lazım gerçi ben 6300 alırken satıcıya sordumda var dedi güldüm çünki yoktu büyük ihtimalle bilmiodu bunun için Nokianın sitesini ziyaret edip güzelce araştırmanızda fayda var yada hangi telefonu alıcaksak bi araştırmak lazımkardeşim 6300 java tabanlı ama sen symbian tabanlı dosya yolluyorsun. kendin denedin çalıştırdınmı bunu 6300 da. imkanı yok çalışmaz. o yüzden boşuna uğraşmayın arkadaşlar.




