Nokia 6220 classic ses sorunu yardım !

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
abuzer02

abuzer02

Üye
    Konu Sahibi
Nokia 6220 classic ses sorunu yardım !
Slm arkadaşlar Nokia 6220 classic telefonumdan müzik çalara girdiğim zaman mp3 sesi az çıkıyor yani ses şiddeti beni hiç tatmin etmeyecek kadar az ha bide telefonumu yaklaşık 2 hafta önce 2'ci el olarak aldım o zaman sesi iyiydi ama telefonu hackledim maxicep s60v3 uygulamalar bölümünden de uygulamalar yükledikten sonra sesi düşmeye başladı sizden ricam mp3 çalardaki sesi nasıl yükseltebilirim yardımlarınızı bekliyorum arkadaşlar bide videolarda sesi gayet iyi çıkıyor tercihlerden zil seslerine gittiğim zaman sesi yüksek çıkıyor ama bir tek müzik çalara girdiğim zaman ordaki mp3'lerin sesi düşük çıkıyor işte arkadaşlar sorunum bu yardımlarınızı bekliyorum saygılar.
 


abuzer02

abuzer02

Üye
    Konu Sahibi
Yardım eden yokmu
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt