lordmaxcake0
Üye
Nokia 603 telefon açılmama hatası.. (acilll lütfen.
Sabah telefon kendiliğinden kapandı ve açtıgımda ' telefon açılamıyor satıcınızla görüşün ' cümlesyle karsılastım. Sasırdım teli alalı 1.5 ay olmadı daha ilk defa karsılasıyorum. Sim kartı cıkarınca acılıyor telefon ama normal sim kartı takınca açılmıyor aynı hatayı veriyor. Bilen anlayan biri napmam gerektigi hkkında bilgi verirse çok memnun olucam. Normal format attım hard olmayanı ama gene aynı hata. yardımlarını fikrinizi bekliyorum .( iyi günler.
