Telefon Tavsiyesi Nokia 603 mü Samsung Galaxy Ace mi?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
SkyLaBTR

SkyLaBTR

Üye
603 candır :)
 


cuneytttttt

cuneytttttt

Üye
    Konu Sahibi
inanır misiniz daha dün turkcelle gittim bana 603 umu yoksa ace mi önerirsiniz dedim adam kendinden çok emin bi şekilde ace i al tabi dedi

- - - Eklendi - - -



yani birçok donanımsal sorun ile karşılaşırsın. Mesela çok yavaş ikide bi donar veya reset atar.

gerçekten mi ya sen bu teli kullandın galiba?
 
Kerim.

Kerim.

Üye
inanır misiniz daha dün turkcelle gittim bana 603 umu yoksa ace mi önerirsiniz dedim adam kendinden çok emin bi şekilde ace i al tabi dedi

- - - Eklendi - - -



gerçekten mi ya sen bu teli kullandın galiba?
Onlar bi şey bilmiyo:oke: telefonu kullanmaya gerek yok.özelliklere baktığında anlaşılıyor zaten:ehe
 
crazy_oruc

crazy_oruc

Üye
inanır misiniz daha dün turkcelle gittim bana 603 umu yoksa ace mi önerirsiniz dedim adam kendinden çok emin bi şekilde ace i al tabi dedi

- - - Eklendi - - -



gerçekten mi ya sen bu teli kullandın galiba?

aynen kullanmaya gerek bile yok. Ben kullanmadım ama kullanan birinden de olumlu bi sonuç görmedim.
 
Kingmortall

Kingmortall

Üye
ben kullandım hd oyun oynayamassın 800 mhz hız ile adreno 200 ile bişey yapamassın kardeşim 256 mb ram ile bişey yapamassın zaten 180 190 mb android kaplıyor samsung kies telefonu görmüyor şarj sorunu var 1 gün bile gitmiyor tarayıcısı yavaş kullanan birisi olarak sölüyorum 603 KAT KAT İYİ BUNDAN hağla almak istiyosan sen bilirsin angry birds bile oynayamassın onu bile kasarak oynatıyor
 
Polymath

Polymath

Üye
Androidde tamam yüzbinlerce uygulama var ama ace çalıştırmıyor ki. Daha Angry birds i bile kasarak oynatıyor. HD oyunları nasıl oynatacak. 603 var olan hd oyunların hepsini sorunsuz açar.
 
Kerim.

Kerim.

Üye
Bence 100lira ekle galaxy w veya neo v al.bunlardan memnun kalırsın:good:
 
cuneytttttt

cuneytttttt

Üye
    Konu Sahibi
ben kullandım hd oyun oynayamassın 800 mhz hız ile adreno 200 ile bişey yapamassın kardeşim 256 mb ram ile bişey yapamassın zaten 180 190 mb android kaplıyor samsung kies telefonu görmüyor şarj sorunu var 1 gün bile gitmiyor tarayıcısı yavaş kullanan birisi olarak sölüyorum 603 KAT KAT İYİ BUNDAN hağla almak istiyosan sen bilirsin angry birds bile oynayamassın onu bile kasarak oynatıyor

bunları söylemen fikrimi değiştirmeye yetti.bide bişey dicem symbian bellede de çok uygulama var dimi bi de hack yaptım mı unsigned uygulamalarıda acarım :)
 
Kingmortall

Kingmortall

Üye
Bence 100lira ekle galaxy w veya neo v al.bunlardan memnun kalırsın:good:

adam acemi 603 mü diyor sen galaxy w veya neo v diyosun :hmmm

- - - Eklendi - - -

bunları söylemen fikrimi değiştirmeye yetti.bide bişey dicem symbian bellede de çok uygulama var dimi bi de hack yaptım mı unsigned uygulamalarıda acarım :)

android kadar yok ama yeterli seviyede uygulamalar var yani pişman olmassın emin ol :oke:
 
furkan176

furkan176

Üye
2 si arasında kesinlikle 603 ama istersen 600tl ye alcatel ot 995 öneririm.
 
abandonware

abandonware

Üye
100 tl ekle galaxy wonder al :oke:
 
MasteLaa

MasteLaa

Üye
bunları söylemen fikrimi değiştirmeye yetti.bide bişey dicem symbian bellede de çok uygulama var dimi bi de hack yaptım mı unsigned uygulamalarıda acarım :)
Android'in dolu uygulaması var da ne oluyor ki Ace ile çoğu uyumsuz en iyisi 603 nedenlerini yazardım aslında ama yine uzun bir yazı olacak ve tepki alacağım :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Kingmortall
Kerim.

Kerim.

Üye
adam acemi 603 mü diyor sen galaxy w veya neo v diyosun :hmmm

- - - Eklendi - - -



android kadar yok ama yeterli seviyede uygulamalar var yani pişman olmassın emin ol :oke:
ben zaten 603 demiştim.ilk yorumlara bakarsan görürsün:zzz: 100lira daha ekle galaxyw veya neo v al dedim.kendisi için daha iyi olur diye.sanki görende s3 önerdim sanacak:zzz:
 
Kingmortall

Kingmortall

Üye

Android'in dolu uygulaması var da ne oluyor ki Ace ile çoğu uyumsuz en iyisi 603 nedenlerini yazardım aslında ama yine uzun bir yazı olacak ve tepki alacağım :D

aman star aman kendine hakim ol :d:

- - - Eklendi - - -

ben zaten 603 demiştim.ilk yorumlara bakarsan görürsün:zzz: 100lira daha ekle galaxyw veya neo v al dedim.kendisi için daha iyi olur diye.sanki görende s3 önerdim sanacak:zzz:

603 de iyidir kardeş kafanı yorma
 
Kerim.

Kerim.

Üye
aman star aman kendine hakim ol :d:

- - - Eklendi - - -



603 de iyidir kardeş kafanı yorma
603 iyidir ama arkadaş android istiyor heralde.açıklamada ace için android olması beni cezbediyor demiş:hmmm
 
CasuS_87

CasuS_87

Üye
Acenin tek avantaji android olmasi diger yonlerden 603 daha ustun ;)

Bu Mesaj Mobil Sürümden Gönderildi
 
CasuS_87

CasuS_87

Üye
Acenin tek avantaji android olmasi diger yonlerden 603 daha ustun ;)

Bu Mesaj Mobil Sürümden Gönderildi
 
CasuS_87

CasuS_87

Üye
Acenin tek avantaji android olmasi diger yonlerden 603 daha ustun ;)

Bu Mesaj Mobil Sürümden Gönderildi
 
Kingmortall

Kingmortall

Üye
603 iyidir ama arkadaş android istiyor heralde.açıklamada ace için android olması beni cezbediyor demiş:hmmm

android de ne oluyor arkadaşım çogunu açmıyor zaten angry birds bile kasarak oynatıyor android diye alacaksa hiç almasın daha iyi sonra pişman olacak
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt