sorunlu derken?
yani birçok donanımsal sorun ile karşılaşırsın. Mesela çok yavaş ikide bi donar veya reset atar.
Onlar bi şey bilmiyoinanır misiniz daha dün turkcelle gittim bana 603 umu yoksa ace mi önerirsiniz dedim adam kendinden çok emin bi şekilde ace i al tabi dedi
- - - Eklendi - - -
gerçekten mi ya sen bu teli kullandın galiba?
telefonu kullanmaya gerek yok.özelliklere baktığında anlaşılıyor zaten
inanır misiniz daha dün turkcelle gittim bana 603 umu yoksa ace mi önerirsiniz dedim adam kendinden çok emin bi şekilde ace i al tabi dedi
- - - Eklendi - - -
gerçekten mi ya sen bu teli kullandın galiba?
ben kullandım hd oyun oynayamassın 800 mhz hız ile adreno 200 ile bişey yapamassın kardeşim 256 mb ram ile bişey yapamassın zaten 180 190 mb android kaplıyor samsung kies telefonu görmüyor şarj sorunu var 1 gün bile gitmiyor tarayıcısı yavaş kullanan birisi olarak sölüyorum 603 KAT KAT İYİ BUNDAN hağla almak istiyosan sen bilirsin angry birds bile oynayamassın onu bile kasarak oynatıyor

Bence 100lira ekle galaxy w veya neo v al.bunlardan memnun kalırsın![]()

bunları söylemen fikrimi değiştirmeye yetti.bide bişey dicem symbian bellede de çok uygulama var dimi bi de hack yaptım mı unsigned uygulamalarıda acarım![]()

Android'in dolu uygulaması var da ne oluyor ki Ace ile çoğu uyumsuz en iyisi 603 nedenlerini yazardım aslında ama yine uzun bir yazı olacak ve tepki alacağımbunları söylemen fikrimi değiştirmeye yetti.bide bişey dicem symbian bellede de çok uygulama var dimi bi de hack yaptım mı unsigned uygulamalarıda acarım![]()

ben zaten 603 demiştim.ilk yorumlara bakarsan görürsünadam acemi 603 mü diyor sen galaxy w veya neo v diyosun
- - - Eklendi - - -
android kadar yok ama yeterli seviyede uygulamalar var yani pişman olmassın emin ol![]()
100lira daha ekle galaxyw veya neo v al dedim.kendisi için daha iyi olur diye.sanki görende s3 önerdim sanacak
Android'in dolu uygulaması var da ne oluyor ki Ace ile çoğu uyumsuz en iyisi 603 nedenlerini yazardım aslında ama yine uzun bir yazı olacak ve tepki alacağım![]()

ben zaten 603 demiştim.ilk yorumlara bakarsan görürsün100lira daha ekle galaxyw veya neo v al dedim.kendisi için daha iyi olur diye.sanki görende s3 önerdim sanacak
![]()
603 iyidir ama arkadaş android istiyor heralde.açıklamada ace için android olması beni cezbediyor demişaman star aman kendine hakim ol
- - - Eklendi - - -
603 de iyidir kardeş kafanı yorma

603 iyidir ama arkadaş android istiyor heralde.açıklamada ace için android olması beni cezbediyor demiş![]()
