Nokia 603 mü 701 mi?

Matthe

Üye
    Konu Sahibi
Nokia 603 mü 701 mi?


Bu sitede 603-701 kıyaslamasında 603 daha fazla dercih edilmiş. Bende X6'yı satıp bu iki telefondan birini almak istiyorum. Android falan önermeyin symbian'ın bittiğini bende biliyorum fakat düşük bütçe nedeniyle androidden verim alamam. Bu iki telefondan birisini istiyorum. Hangisi? Neden?
 

Silinen Üye 14714

Kapalı Hesap
Karsilastirma yapan yerin analizi dogru degil. Fakat kullanan ve CFW ile ugrasmis biri olarak sunu diyebilirim;

-Fotograf video cekiminde beklentilerin ust seviye degilse ve flash olsun istemiyorsan genel kullanim icin en uygun cihaz 603.
 
701 kesinlikle ama para biriktirip l520 almalısın
 

achambo

Üye
bence 603 çünkü bu zamandan sonra symbian için para verilmez
 

Matthe

Üye
    Konu Sahibi
aralarındaki tek fark kamera mı?
 

Matthe

Üye
    Konu Sahibi
hafızada önemli ekranda önemli aslında. Kamera kullanmıyorum. Harici fotoğraf makinem var zaten. Şuanki telefonumda 16gb dahili hafıza var baya rahat ettiriyor. Bide ekran olarak hangisi daha iyiydi pcyi kapattım işteyim
 
Üstünlük olarak baktıgımızda tabiki 701.Fakat bu saaten sonra symbiana 700 lira falan vermeyinüstüne 100 200 koyun başka cihazlar alın yada symbianı seviyorum almak istyiorum diyorsan 603 iyi gider sana internet performansı falan normal.
 

Matthe

Üye
    Konu Sahibi

Sıfır almıcam zaten 2. el alırım bulursam. 701'in ikinci eli ne kadardır?
 
701 al 603 sıkıntı yapar ama nokianın kendisi sıkıntı oda senin bilcen bişi ama 701, 603 den daha iyi
 

Soru şunun gibi olmuş bmw x1 mi alayım x5 mi
 

Matthe

Üye
    Konu Sahibi
701 alırım o zaman. tanıdık telefoncu abim var inşallah bulurum onda
 
370 'e satıyorum düşünürsen ? Nokia 701
 
doğru x1 diye 1.nesillere demek lazımdı