iyi okuduysan hepsinin çözümü var..N82 dende şikayetler var..onu kullanmayı bilmek önemli..N82 kullanıcısı fazla olmadığı için pek konu göremezsin..son zamanlarda 5800 çok tutulduğu için gerçekte olmayan sorunlar varmış gibi gösteriliyor..
--------------- Ekleme ---------------
ankette yanlışlıkla N82 ye basmışım..