Nokia 5800 yardım! (5800 kullanıcıları içeri)


Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

uPPsCa

Üye
HayırLı akşamLar Arkadaşlar..

Telefonun kamerasını acıyorum video moduna giriyorum ve video cekmeye baslıyorum :) buraya kadar iyi..

Video cekerken saniye ye baktım 0:00:08 takılmıs ama kamera hareket ediyo sonra 0:00:23 e atladı devam etti tekrar 0:00:28 de takıldı 0:00:38 de devam etti saniye..neyse videoyu izliyeyim dedim
yazdıgım saniyelerde video takılıyor..sonra devam ediyo (örneğin 0:00:08 de takıldı 0:00:23 den devam etti)

bu sorun sadece bu saniyelerde olmuyo tabi kafasına estiğinde :) bazen de olmuyo.. :)

Bir başka sorum da

video cekerken kamera pek net değil herkeste aynımı bilmem..
örneğin bi video cektım klavyenin " home- end - delete-page up-page down" bölümü varya orayı videoya cektım yazılar hiç bellı olmuyor , bilgisayar cıktısı vardı onu cektım sonuc yıne aynı yazılar hiç okunmuyo ama görüntü modunda resmler cok net oluyo yazılarda okunuyo :)

"video modunda sizin kameralar netmi? " :):allalla:
şimdi ben ne yapmalıyım..:vur
Bide sizin telefonlar gece güzel resim cekiyomu :allalla:
_şimdiden TeşekkürLer
 
hasbaly

hasbaly

Üye
Kardeş telefonun biraz kasmaya başlamış. (Yani baya...) Telefonunda çok uygulama yada oyun varsa çoğunu sil. Sonra mesajların doluysa işe yaramayanları sil. Hafıza kartındaki içeriklerin çoğunu yedekleyip sil. İşe yaramayanları tabikide. Eğer yine olmuyorsa hard format at. Eğer yine olmazsa hemen servise gönder.

--------------- Ekleme ---------------

Eğer kameran kötü gösteriyorsa ayarlardan videonun çözünürlüğünü 640* diye yazan yere getir.

--------------- Ekleme ---------------

Kardeş videoda fazla net çekmiyor. Fakat çoğu telefondan iyi yani. Fakat 10 yada 15 cm yakından net çekmiyor.
 

uPPsCa

Üye
Bişe dicem gülcen :) hafıza kartının 2 Gb dolu Telefonda sonradan yuklenmıs hiç bi uygulama yok telefonun kendı uygulamaları :) Kamera da video modunda net göstermiyo ama resim çekince net :)
 
PlaJGezgini

PlaJGezgini

Üye
HayırLı akşamLar Arkadaşlar..

Telefonun kamerasını acıyorum video moduna giriyorum ve video cekmeye baslıyorum :) buraya kadar iyi..

Video cekerken saniye ye baktım 0:00:08 takılmıs ama kamera hareket ediyo sonra 0:00:23 e atladı devam etti tekrar 0:00:28 de takıldı 0:00:38 de devam etti saniye..neyse videoyu izliyeyim dedim
yazdıgım saniyelerde video takılıyor..sonra devam ediyo (örneğin 0:00:08 de takıldı 0:00:23 den devam etti)

bu sorun sadece bu saniyelerde olmuyo tabi kafasına estiğinde :) bazen de olmuyo.. :)

Bir başka sorum da

video cekerken kamera pek net değil herkeste aynımı bilmem..
örneğin bi video cektım klavyenin " home- end - delete-page up-page down" bölümü varya orayı videoya cektım yazılar hiç bellı olmuyor , bilgisayar cıktısı vardı onu cektım sonuc yıne aynı yazılar hiç okunmuyo ama görüntü modunda resmler cok net oluyo yazılarda okunuyo :)

"video modunda sizin kameralar netmi? " :):allalla:
şimdi ben ne yapmalıyım..:vur
Bide sizin telefonlar gece güzel resim cekiyomu :allalla:
_şimdiden TeşekkürLer

- Öncelikle Video Donma Sorununun nedeninin açıklıyım. 5800 XM 8 GB hafızı kartı kaldırabiliyor ama bu 8 GB sistemi yavaşlatmayacak verilerle dolarsa kaldırabiliyor. Yüzlerce müzik video atarak doldurursan sorun çıkmaz, muhtemelen sen telefonuna Video programlarından bir kaç tane yüklemiş olabilirsin. Telefonlara yüklenen video programları genelde orjinal kameranın performansını etkiler. Video programı yüklemediysen diğer yüklediğin programlar telefonunun düzgün çalışmasını engelliyor. Gereksiz programları sil. Tavsiyyem. Hafıza kartına format at. Kullandığın genel programları tekrar yükle.

- Diğer soruların. Video modunda 5800 ışık durumuna göre net veya kalitesiz çeker bu bizim telefonlarla alakalı değil telefonun kamera pikseliyle alakalı.
- Hafıza kartına format at gereksiz programlar yükleme. Hatta telefonunada format at sıfırdan telefonunu kullanmaya devam et.
- 5800 Yeterli ışık olduğunda güzel resimler çekiyor evet.
 

uPPsCa

Üye
- Öncelikle Video Donma Sorununun nedeninin açıklıyım. 5800 XM 8 GB hafızı kartı kaldırabiliyor ama bu 8 GB sistemi yavaşlatmayacak verilerle dolarsa kaldırabiliyor. Yüzlerce müzik video atarak doldurursan sorun çıkmaz, muhtemelen sen telefonuna Video programlarından bir kaç tane yüklemiş olabilirsin. Telefonlara yüklenen video programları genelde orjinal kameranın performansını etkiler. Video programı yüklemediysen diğer yüklediğin programlar telefonunun düzgün çalışmasını engelliyor. Gereksiz programları sil. Tavsiyyem. Hafıza kartına format at. Kullandığın genel programları tekrar yükle.

- Diğer soruların. Video modunda 5800 ışık durumuna göre net veya kalitesiz çeker bu bizim telefonlarla alakalı değil telefonun kamera pikseliyle alakalı.
- Hafıza kartına format at gereksiz programlar yükleme. Hatta telefonunada format at sıfırdan telefonunu kullanmaya devam et.
- 5800 Yeterli ışık olduğunda güzel resimler çekiyor evet.

Yukarda da dediğim gibi Sadece 2 gb dolu hafıza kartında onlarda hepsi mp3 Ve telefona hiç uygulama yuklemedım (tabi önceden yukleyıp sılmıstım)
 
fatikngage

fatikngage

Üye
aynen kastırmışsın
 
SilentOne

SilentOne

Üye
telefonu baya kastırmıssın telefona sana beni kurtar dio kamera yardımı die
 
mangdaşire

mangdaşire

Üye
arada bi format at bide video prolarını sil.zaten video programları ne işe yarayacak ki?telin kendi video prosu çok iyi video kesiliyor,videodan kare alınabiliyor vs...
 
petrucci82

petrucci82

Üye
arkadaşın başına gelenler benim de başıma geldi bir iki defa ama tam olarak neden kaynaklandığını bilemiyorum.ama v51 den sonra 1 veya 2 defa oldu bidaha da yaşamadım...bu arada resim kalitesi çok iyi bu aletin ama güneş ışığında ve sahne modlarını kullanın resim çekerken....mutlaka sahne modları diyorum başka da bişey demiyorum.
 
merverdi

merverdi

Üye
bence hard foramat at yıne aynı sorun olursa hemen servıse gotur
 
masa3550

masa3550

Üye
Bendede aynı sorun vardı 2 gb hafıza kartı aldım bi sorun yok şimdi
 

O6UZH4N

Üye
yazılımı güncelle sonra ayarlarını kontrol et kamerasından çok bir şey bekleme yeni güncellemelerde kamera sorunu yok
 
furkan5800

furkan5800

Üye
tek çözüm hard reset gibi göziküyor :ok:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst Alt