Nokıa 5800 Xm YOKSA 5530 Xm !!!

Sponsorlu Bağlantılar

sport1907-2007

sport1907-2007

Üye
    Konu Sahibi
Nokıa 5800 Xm YOKSA 5530 Xm !!!
arkadaşlar bu konuda beni bilgilendrrseniz çok svnrm tşkkrler . 5530 görünüm olarak daha ince daha zarif grnyor özellikleri nası hangisi daha iyi acaba
 


sercan_54_54

sercan_54_54

Üye
5530 da 3g ve gps yok ama dıs görünümü gerekten daha güzel bana göre özellik önemli dıs görünüm önemli deil
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
5800 da hem gps hem wifi var bence 5800 ı tercih et..görünüm herşey değil..
 
kaya6031

kaya6031

Üye
kesinlikle 5800 al derim .gps ve 3g artısı var
 

jagabonita

Üye
Kardes 5530 bnde var dehset ama 5800 özellıgı daha cok olan telefonlardandır 5800 pahalı ama daha fazla ozellıgı bulunmaktadır:))
 
futbol123

futbol123

Üye
5800 3g var
 
Riki-Oh

Riki-Oh

Üye
5800 da Müzik Çalma Özelliği Bitik 5530 un Harika Bi Sterosu var ve 4 tane kolonu var 5800 da ise 2 tane kolun bulunmakta görünüş olarakta çok kaba durmakta ve tam dokunmatik değil 3 tane tuşu var :D Saçma Bi Alet 5530 Al Ben Aldım Çok Memnunum Dehşet Bi Alet Hem 3 g Yi Kim Kullanıcak Kimde O KAdar Para Varki Osmanlı Gömüsü Bulucak Halimiz Yokya Yada Kimsede Çuvalla Bizans Altını Gps i Salla Gitsin Kim Takar Onu Wireler Neyinize Yetmiyo LEyynn :D Valla Bana Sorucak Olursanız Eğer Müzik Delisiyim Diyosan 5530 Dan ŞAşmicaksın KArdeşim :D
 
hazar07

hazar07

Üye
kardes 5800da 5530dan farklı olarak bi 3g var baska da bi fark yok hatta geri kalan ozellikleri 5530dan daha geri.ben de 2 gun once 5530 aldım,acaip memnunum elimden dusuremiorum.dusundum tasındım bi 3g icin kocaman tel almim dedim.5530 muthiş kibar bi telefon hatta kaliteli dokunmatik tel piyasasında ustune yoktur. benim sana tavsiyem eger sen de 3gyi pek umursamıyorsan 5530dan sasma.ama illa 3g olsun goruntulu de konusim arasıra dersen sen bilirsin,msn diye de bişe var unutma;)
 
Cs***MaN

Cs***MaN

Üye
5530 bence .....
 
fbforever

fbforever

Üye
Kesinlikler 5800. Müziğe gelince stero'yu napcaksın kulaklığını tak müziği dinle =)
 

emre5816

Üye
5800 alcaktım araştırdım çok sorunlu yazılmış bütün forumlarda bende vazgeçtim 5530 aldım hiç bir sorunu yok 5800 alıp orası bozuk burası açık diye uğraşmayın 5530 alın derim özellik olarak 3g ve dahili gps yok harici gps te var son güncellemeyle...
 
Cs***MaN

Cs***MaN

Üye
bende 5530 dyorum bi 3g için boşver hmde 5530 görünüm daha tatlı
 

sayeah

Üye
5530un 5800dan tek farkı ön kamerası yok . üstelik 5530 kullanım zevki olan bi telefon
 

ss1777

Üye
5530 da da wi-fi var ovi map yükledim yolda gösteriyor sadece 3 g yoktur ve da zariftir kamerası da karl zeiss 5800 da
 

bluenighT_497

Üye
bende 5800 Xm war biraderimde de 5530 Xm warr nerdeyse aynı bi fazlalık gps ve 3G war zaten onlarda pek kullanılmıyor... yani dış görünümüne bakarak 5530 Xm yi tercih et derim ama özellik diyosan nerdeyse aynılar hem 5530 Xm nin fiyatı biraz daha düşük... Tercih sana kalmışş...

SELAMETLE....
 

baranas

Üye
3g sizce 3 yıl içinde çok önemli olurmu
 
bek1905

bek1905

Üye
olur tabi ama iş adamları fln için. görüntülü knşma yapacam illa diosan aç msni tak kamerayı.. bu kadar övülmüş 5530 fiyatı ne kadar acaba..ben 5800 alacaktm ama yazılanlardan etkilendim doğrusu..
 
TheDarKinq

TheDarKinq

Üye
5530 un görünümü daha iyi onu al bence
 
esas_cocuk

esas_cocuk

Üye
arkadaşlar bu konuda beni bilgilendrrseniz çok svnrm tşkkrler . 5530 görünüm olarak daha ince daha zarif grnyor özellikleri nası hangisi daha iyi acaba

5530 dışı dolu içi boş

5800 dışı zarif içide dolu

sen karar ver.
 
bek1905

bek1905

Üye
bnm kafam iice karştı :D
 


Üst Alt