timurlek58
Üye
Nokia 5800 xm ses sorunu
slm arkadaslar öncelikle kusuruma bakmayim nereye konu acacagimi bilmiyor dum burayi uygun gördüm benim nokia 5800 telefon actigim zaman ve yahutta telefon geldigi zaman yantarftaki ses acip kapatma tusuna basilmis gibi kendiligin den aciliyor ben bu sorunu nasil giderebilirim konusurken bi bi bi bip diye ses cikartiyor simdiden yardimlariniz icin tesekkürler.
