Nokia 5800 Xm Alınır. Mümkünse Temiz :)

Sponsorlu Bağlantılar

Ne0

Ne0

Üye
    Konu Sahibi
Nokia 5800 Xm Alınır. Mümkünse Temiz :)
Evet başlıktaki gibi arkadaslar 5800 alacağım. Ancak 2. El alabilirim. Sıfır fiyatı biraz kabarık. Satan varsa konuya ileti atsın. Fiyat konusunu konuşuruz. İl farketmez.
 


sercan_54_54

sercan_54_54

Üye
sıfır 530 ytl ikinci eli en düşük 450 ytl bnce sıfır al daa iyi gecenlerde birsi 330 ytlye satıyordu burda keşke takip etseydin
 
tmrcntmr

tmrcntmr

Üye
sıfırı 519 tl şu anda ama şu andaki 5800 larda arıza çıkarma oranı çok yüksek fabrikasyon hatalı hepsi ben sıfırını 2 ay önce 830 tlye almıştım neden bu kadar düştü dersiniz???
 
___Cept___!.

___Cept___!.

Üye
kampanyadan dolayı düştü 0 ını 520 den saglarım istersen
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
sıfırı 519 tl şu anda ama şu andaki 5800 larda arıza çıkarma oranı çok yüksek fabrikasyon hatalı hepsi ben sıfırını 2 ay önce 830 tlye almıştım neden bu kadar düştü dersiniz???
sen forumu okumuyorsun galiba..bir kere Nokia kutunun içeriğini azaltmış ikincisi fiyat aşağı çekilip kampanya yapınca hemen fabrikasyon hatası mı oluyor? Koskoca Nokia fabrikasyon hatalı yani defolu ürünleri piyasaya sürecek kadar mı dostum?
 

alicanelmas

Üye
Evet başlıktaki gibi arkadaslar 5800 alacağım. Ancak 2. El alabilirim. Sıfır fiyatı biraz kabarık. Satan varsa konuya ileti atsın. Fiyat konusunu konuşuruz. İl farketmez.



400 tl ye satıyorum blackberry alacagım çünkü çok temiz bir cihazdır
iletişim 0532 517 58 40
 
tmrcntmr

tmrcntmr

Üye
ben kendi kafamdanmı uyduruyorum sence başka işim yokmu sence senin yaşın kadar bu işte tecrübem var benim ayı-n üyesi arkadaşım
 

flytech

Üye
evet bende 1 ay önce 800 tl ye aldım 2 hafta sonra 530 tl ye düştü bir anda.. ginede helal olsun nokia ya güzel telefon..
 

clifton

Üye
Bende 350 ye satıoyorum 0507 254 51 54 çin malıdır orjinalden farksızdır ama.
 

furkancmrt

Üye
ben alalı 4 gün oldu kullanma fırsatım bile olmadı 550 tl ye aldım 2 yıl kvk garantili, paket ile gelen herşey hala paketin içinde kullanılmadı bile. igilenen arkadaş olursa 500 tl ye satıcam fiyatıda kırpmam baştan söyliyim, amacım model değiştirmek aciliyetten aldım telefonu N97 alıcam şimdi. ilgilenen arkadaş olursa mesaj atsın.
 

sametsen3534

Üye
bende 20 günlük 5800 piyasada fazla bulunmayan siyah modelinden var istersen ara konusaşlım 554 795 97 44
 
SirLacrymosa

SirLacrymosa

Üye
ben kendi kafamdanmı uyduruyorum sence başka işim yokmu sence senin yaşın kadar bu işte tecrübem var benim ayı-n üyesi arkadaşım

nokia n97 çıkardığı için fiyat azalttı ayrıca nokia kalitesiz mal satmaz satacak olsa bi şarj aleti için uğraşmazdı adamlar ... toplattılar zararlı olduğunu düşündükleri için çok tecrübeliyseniz takip de ediyorsunuzdur;)
 

Cepalg

Üye
slm arkadaşlar nokia 5800 xm telefonumu satıyorum cihaz kutusunda yurtdışı garanti li dir özelliklerine bakabilirsiniz netten kutu içeriğinde kulaklık usb kablosu tv bağlantı kablosu var cihaz temiz koyu kahve rengi yeni çıkan 3 sürüm var içinde ancak cihaz nokia nin prestij ürünlerinden ilgilenen arkadaşlar numaram 05447921497 ankara sincan 
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
ben kendi kafamdanmı uyduruyorum sence başka işim yokmu sence senin yaşın kadar bu işte tecrübem var benim ayı-n üyesi arkadaşım
senin yaşının kaç katı telefon kullandım biliyor musun?
 

Lacrymosa

Üye
sıfırı 519 tl şu anda ama şu andaki 5800 larda arıza çıkarma oranı çok yüksek fabrikasyon hatalı hepsi ben sıfırını 2 ay önce 830 tlye almıştım neden bu kadar düştü dersiniz???

kampanyadan dolayı düştü 0 ını 520 den saglarım istersen

5800'ların fiyatlarının o kadar düşmesinin sebebi üretim yerlerinin değişmesi. 500 küsür liraya alınmamış bir telefonun kapağını çıkartın bakın "Made In China" yazmaz. O ucuz seri Çin'de üretildiği için ucuz. Bu telefonun Çin malı olduğu anlamına gelmiyor. Orda üretim daha seri ve ucuz iş olduğundan bu şekilde indirimli diye düşünüyorum. Bir çok 5800 inceledim ve ucuzları Çin, 700-800 TL'ye alınanların ise Kore üretimli olduğunu gördüm.
 

sergentunc10

Üye
400 tL ye 5800 xpresmusicc hiçbir arızası yoktur içinde ayrıca özel navigasyon yüklüdür ve kutu içeriği eksizdir 3 aylık telefon çok memnunum ama acil para lazım olduğundan mecburiyetten satıyorum. İstanbul / Bahçelievler'de oturuyorum. Telefon numaram - 0538 526 53 94.
 

onehalf

Üye
Arkadaşlar ben de 5800 XM mağduruyum. Sıfır telefon arızalı çıktı. KVK servise gitti geldi. Parça değişti. Sorun düzelmedi. Telefonu iade ettim en sonunda. İade ettiğime üzgünüm. Özellik olarak çok güzel bir telefon fakat çoğu üretim hatalı.Arkadaşla aynı anda aldık. Benim ki arızalı çıktı. Bendeki arıza ekranda çizgiler oluşup telefonun kapanıp açılması ve pin kodu sormaması bu şikayetleri okuyun da ondan sonra karar verin. 5800 XM alacaklar birkaç kez düşünün
 

ellinika

Üye
Az bulunan siyah renk faturalı ve kutusunda hiçbir eksiği yok. 450 TL nakit fiyata veririm. irtibat için 5357260352
 
americanboy

americanboy

Üye
sıfır 5800 kutu jelatini üstünede ilk sen açacaksın 500 lira ara beni 5352705076
 


Üst Alt