onur936
Üye
arkadaşlar bende 5800 var fakat hiç memnun değilim öncelikle akşamdan akşama şarj dolduruyorum biraz fazla mesajlaştığımdan sanırım. 5800 iyi güzelde e mübarekler şu telefonun dokunmatiğini biraz daha hassas yapsaydınız neyiniz eksilirdi
mesaj yazmak için ekranı deliyorum resmen
belki versiyonundandır ama yinede böyle olması saçma. sonuç olarak 5800 ı denemiş biriyim ve pekte memnun kaldığım söylenemez arkadaşım ben senin yerinde olsam ki sanırsam şuan söylediğimi yapıcam
gm735 alırdım ve alıcam
![]()
aga geçen hafta alıcaktım gm735 i ama son anda ne olduysa vazgeçtim ve 5800a devam ettim dün akşamda telefona versiyon attım şuanda hiç bir şikayetim kalmadı kesinlikle 5800 al derim yalnız aldığın gün v50 versiyonunu yükleki benim yaşadığım sıkıntıları yaşama kıyaslamaya gelince:
eğer versiyon atmayı bilmiyosan veya çevrende nokia shop ya da versiyon atıcak telefon bayi falan filan yoksa yani dağ başında yalnız yaşıyorsan sakın 5800 alma

ama diyosanki v50 versiyonuna çok çabuk geçebilirim ya da geçirtebilirim o zaman durma hemen git al derim 




. 5800 iyi güzelde e mübarekler şu telefonun dokunmatiğini biraz daha hassas yapsaydınız neyiniz eksilirdi