okumus_43
Üye
Nokia 5800 hakkında teknik bir sorun?
Arkadaşlar merhabalar. Ben yaklaşık bir aydır 5800 kullanıyorum ve İnternete girdiğimde GPS i kullandığımda veya mesajlaştığımda batarya ve telefon ısınıyor. Buda canımı sıkıyor benlik bir sorunmu acaba yoksa herkes yaşıyormu veya bu bir sorunmu?
NOT: Isısı fazla değil normal ısınıyor.Tabi uğraşma zamanı fazla olunca ısıda artıyor..
NOT: Isısı fazla değil normal ısınıyor.Tabi uğraşma zamanı fazla olunca ısıda artıyor..
