Nokia 5800 Dokunmatik Ekran Sorunu

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

ilkrucr

Üye
    Konu Sahibi
Nokia 5800 Dokunmatik Ekran Sorunu
Arkadaşlar telefonun ekranının üstünde yağ kalıntıları vs vardı bazen hiç algılamıyor bazense takılı kalıyordu. Ekranı değiştirttim fakat sol üstteki nokia yazısına elimle bastırmadığım sürece hiç algılamıyor. Acaba takılırken falan bir hata mı oldu? Tamirciye para vermek istemiyorum nasıl kendim kontrol edebilirim
 


ilkrucr

Üye
    Konu Sahibi
Ön kapağı çıkardım dokunmatik ekran değil de asıl ekran olan LCD ekranın sol üstünde bir soket var ve onu telefonun içine götüren bağlantısı gevşek duruyor. Sanırım sorun bundan kaynaklı ne yapabilirim
 
Süleyman

Süleyman

Üye
Ön kapağı çıkardım dokunmatik ekran değil de asıl ekran olan LCD ekranın sol üstünde bir soket var ve onu telefonun içine götüren bağlantısı gevşek duruyor. Sanırım sorun bundan kaynaklı ne yapabilirim
benimde dediğim o soket işte. ya onu biraz bastır. tam yerine otursun. Ya da yavaşça çıkar. Bir daha iyice yerine oturtarak tak
 

ilkrucr

Üye
    Konu Sahibi
ht tp://imageshack.us/photo/my-images/254/15910298.jpg/ bu resimde kırmızıyla yuvarlak içine alınmış yer gevşek onu ordan çıkarıp taksam bile gevşek kalacak.(Fotograf başka bir konudan alıntı)
 
Süleyman

Süleyman

Üye
bilmiyorum o zaman onu orada tutan yuvada bir sorun varki eğer öyleyse o aparatın değişmesi gerekir. Bir de o soketin gevşek olan yerine küçük kağıt sıkıştırmayı dene. Belki tutar.
 

ilkrucr

Üye
    Konu Sahibi
denemeye değer belki tutar deneyelim bir :)

- - - Eklendi - - -

valla tuttu çok da iyi oldu fikir için çok teşekkürler
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt