kardeş bendede 5300 var ve msn 24 satti sınrsız 2kntr giriom herkes dio 5300 girmez msn program yüklenmez benim telefonumda nevigasyon programı bile var saati 8 kntr ama olssun yakıında sırf 5300 kullananlar için konu açıcam hepinizi bekliyorum bütün indirdiğim programlar ve oyunları ekleyeceğim sırf 5300 kuyllananların 5300 kötü kullanışsız bir telefon görmesinler die saygılarımla
yani arkadaşım dediğin gibi programlarını toplayıp paylaşırsan seviniriz..5300 kullanaları hep okuyorum pek bir yere bağlanılmıyor programlar çalışmıyor ama bide senin kullandığın msn i falanda bi deneyelim..
arkadaşlar 5300 için mükemmel program cepteki.net diye bişey manyak güzel programı kolaylıkla bulursunuz cebinize indirin sonra müşteri temsilcinizi arayın (benim hattım vadafone) GPRS için üye olun bende şuanda 100 KB bir kontor gidiyor yani çok hesaplı bişey