Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
nokia 5230,samsung star,lg cookie seçim
Sponsorlu Bağlantılar
mkoko
Üye
Konu Sahibi
nokia 5230,samsung star,lg cookie seçim
arkadaşlar yeni ttel. alacağımda 400 tl altı bnnm bulduklarım nokia 5230,lg cookie,samsung star sizce bunlardan hangisini alayım veya başka bir öneriniz varmı.400 altı wifi yi olan tercihimdir(tabi varsa )
rapman
Üye
samsung star alma bence,çabuk sıkılırsın...
mkoko
Üye
Konu Sahibi
snn önerin var mı
bolulu9414
Üye
bence samsung star al çok güzel
teostatik
Üye
bence 5230 ben lg kullanıyorum ama beğenmedim lg yi ark nokia 5230 u almış baktım çok hoşuma gitti
futbol123
Üye
nokia 5230 al en iyisi nokia
rapman
Üye
gördüğün gibi çoğu kişi Nokia diyor,bende
onurni
Üye
Ben nokia 6600 ile videolar hariç interneti altını üstüne getirebiliyorum . Nokia 5230'u aldığım gün ağır laptop'ların tarih olduğu gündür ! Devir tablet pc'lerin devri !
crazy_and_speed
Üye
selam ben eşime sevgililer günü hediyesi aldım nokıa 5230 felaket memnunum ekranına hızına bittim hiç pişman değilim kendimede 1 tane alıcam benden tavsiye saygılar
MackaLi6161
Üye
5230'da WiFi yok. O fiyata güzel tercihtir ama sevgililer günü kampanyası muhabbetine 400 liraydı , artık 445 TL
bamaboy35
Üye
ben dün aldım (18:02:2010) 400 tl idi ve çok memnunum almanı şiddetle öneririm
>KoNaN>
Üye
Samsung Star derim.
oguz0011
Üye
kangurum.com.tr de daha ucuz 380 lira nokia yı tavsiye ederim samsung çin malı lg taywan malı nokia fillandiya almanya hollanda gibi nokia yı al yüksek kaliteli parçalarla yapıyorlar
alialp9502
Üye
lg cookie tavsiye ederim kullanıyorum çok memnunum 5230'un tek farkı 3G kamerası da 2 megapiksel lg cookie'nin ise 3 megapiksel lg tavsiye ederim
canankaya
Üye
lg bl40 chocolate aldım ama ne msn ne de facebook kullanamıyorum...
MackaLi6161
Üye
5230 Vatan Computer'da 368 TL ..
ForGer
Üye
Arkadaşım nokiadan şaşma!
Freestyle.Cod
Üye
5230 fiyat ve özellik olarak ağır basıyor
burak_gfb
Üye
kardeş bak en iyisi lg cookie bende var çok memnunum çok özelliği var 5230 çok ağır ve çok kalın bence kötü tercih olur senn için en iyisi lg kp500 cookie
cemee61
Üye
5230 da wifi yok (digerlerinde de yok sanirim) digerleri daha kibar telefonlar ancaakkk.... 5230da gps var. benim icin daha kullanisli. sitede ve internette sayisiz uygulama tema oyun vs bulabilirsin (5800-n97ye uyan uygulamalarin cogu 5230a da uyar). digerlerine uygulama bulcam diye canin cikar. bulmadikca sinir olur kafani duvarlara vurursun niye nokia almadim diye