kardeş bak en iyisi lg cookie bende var çok memnunum çok özelliği var 5230 çok ağır ve çok kalın bence kötü tercih olur senn içinen iyisi lg kp500 cookie
![]()

arkadasım kimi kandırıon tmm olabilir ama kesin cakmadır 300 tl ye wifi bulamazsın 300 tl corby diosundur oda 290 bise 5 para etmez arkadasım nokia fln diyorsunuz daha iyimi nokia herkes nokia ülkesine göre dil yapmayın dorudur çinde üretimi vardır samsung ve lg Bütün Telefonlarının orjinal damgası denetleme yapıyorlar en kücük ayrıntılarına bakıyorlar!Bütün herkes çin malı alma fln diyorda çindekiler 6 ay kullanim bozulsun yenisini alırım diyor orada ucuz ancak türkiye'ye geldimi bozuldu cin malını..... fln adamlar kendilerine göre yapıyorlar baska ülkesi ...... bile almıyorlar demiyorlar dünya devi çin bi üretmezse olay cıkar!arkadaş sakın LG alma başıma bela oldu nefret ediyorum özellikleri birbirinden beter wifi de yok saydığın telefonlar beş para etmes | yeni gördüğüm reklama göre samsung un bi modeli war cookie tarzı 300tl wifi de mevcut
nokia hollandada üretiliyomus ne umrumda olurki ülkemdemi üretilio yok daha ne onemli olan denetlenmis ve sertifikalı ürün alın! Demiyorumki trident-anycool-wentto alın bunlar hemen bozuluyor o ayrı konu ancak lg-samsung bunları bekleme!
