nokia 5230,samsung star,lg cookie seçim

Sponsorlu Bağlantılar

EGEMENGOKCE

EGEMENGOKCE

Üye
Nokia 5230 bende almayı düşünüyorum bence fiyatına göre özellikleri süper bir telefon.
 


Marchegiani

Marchegiani

Üye
Olay kameraya bağlanırsa 5230 Samsung ve LG'den iyidir.
Diğer tarafta da İnternet bakımından 3G'si var.
Ve de Nokia. Kesinlikle 5230 derim.
 
klinikvaka_34

klinikvaka_34

Üye
5230 un tasarımı bence hiç hoş değil?, samsung starda sıkıcı bir telefon ben olsaydım lg kp500 ü alırdım ki aldımda :)) cok eğlenceli bi telefon çokta hafif :)
 
SpeciaL@

SpeciaL@

Üye
bi arkadaşa solemek istiyorum afedersiniz ama samsung NAH çin malı! bilmeden konuşuyosun!herkesin gözünü nokia bürümüş.takmışsınız nokia en iyi diye!diğer markaları beğenmiyosunuz.kendi telefonunuz nokia yha!benim samsung starım war.çoooook memnunum.süper hafif,ince eğlenceli bir telefon!ben nokia yı de sewerim,ama bi nokia duyunca hiç araştırma yapmadan hemen NOKİA diye atılıyosunuz.HERKES üstüne alınmasın ama bunlar doğru!
 
oguz96968

oguz96968

Üye
Ben 5230 da wifi var diye biliyorum.
 
alialp9502

alialp9502

Üye
5230da wifi yok
 

thadlumodel

Üye
arkadaşlar size bir sorum olucak. ben 3 ün önce 5230 aldımda süper bir telefon... dokunmatik olarak harika... kullanışı muhteşem. fakat önünde kamerası var diye biliyorum.. varmı yokmu?? yani fotoraf çekerken önündeki kamerayı kullanailiyormuyum?
 
cemee61

cemee61

Üye
önde kamera yok. o önde kameraya benzettigin sey yakinlik sensoru. yani telefonla konusmaya basladiginda, kulagina yakinlastirdigin zaman bunu algilar ve hemen ekrani kilitler isigi kapatir. sen geri cektigin zamanda ekrani tekrar acar:oke:
 

saban52

Üye
samsung star bendede var nokia 5800xm den daha gosterisli dokunmatigi cok hassas ve cogu dokunmatikden daha esnek. hadi nokiyacilar orjinal browser ile boyle girinde cvp atin :) 5230 kulaniyorum wifili degil
 

cmdian2

Üye
kardeş bak en iyisi lg cookie bende var çok memnunum çok özelliği var 5230 çok ağır ve çok kalın bence kötü tercih olur senn için :nono: en iyisi lg kp500 cookie :oke:

nokia 5230 kalın deil uzun özelliklere ii baksaydın anlardn 100 gramdan bişey mi olcak ?:nono:
 
262626123

262626123

Üye
birkan genç...! alakasız ben 398 aldım hemde sıfır
 

ckoslu93

Üye
arkadaş sakın LG alma başıma bela oldu nefret ediyorum özellikleri birbirinden beter wifi de yok saydığın telefonlar beş para etmes | yeni gördüğüm reklama göre samsung un bi modeli war cookie tarzı 300tl wifi de mevcut
 
KuSurSuz^Kinq*

KuSurSuz^Kinq*

Üye
arkadaş sakın LG alma başıma bela oldu nefret ediyorum özellikleri birbirinden beter wifi de yok saydığın telefonlar beş para etmes | yeni gördüğüm reklama göre samsung un bi modeli war cookie tarzı 300tl wifi de mevcut
arkadasım kimi kandırıon tmm olabilir ama kesin cakmadır 300 tl ye wifi bulamazsın 300 tl corby diosundur oda 290 bise 5 para etmez arkadasım nokia fln diyorsunuz daha iyimi nokia herkes nokia ülkesine göre dil yapmayın dorudur çinde üretimi vardır samsung ve lg Bütün Telefonlarının orjinal damgası denetleme yapıyorlar en kücük ayrıntılarına bakıyorlar!Bütün herkes çin malı alma fln diyorda çindekiler 6 ay kullanim bozulsun yenisini alırım diyor orada ucuz ancak türkiye'ye geldimi bozuldu cin malını..... fln adamlar kendilerine göre yapıyorlar baska ülkesi ...... bile almıyorlar demiyorlar dünya devi çin bi üretmezse olay cıkar! :oke: nokia hollandada üretiliyomus ne umrumda olurki ülkemdemi üretilio yok daha ne onemli olan denetlenmis ve sertifikalı ürün alın! Demiyorumki trident-anycool-wentto alın bunlar hemen bozuluyor o ayrı konu ancak lg-samsung bunları bekleme!

Herkes kendi aldıgı telefona göre yorum yapmazsın!
Kullandığın telefona göre yorum yap!
 

eskifutbolcu

Üye
arkadaslar bende nokıa 5230 aldım gercekten cok guzel fıyatı da kdv dahıl 330 sasırabılırsınız ama soledıgım fıyat dogru cok kullanıslı bı elefon ama bı tek wıfı yok oda pek sorun olmaz gıbıme gelıyor herkeze tavsıye ederım
 

B@RIŞ

Üye
nokia 6300 ı nerden bulabilirim
lütfen acil
 
CasuS_87

CasuS_87

Üye
tabiki nokıa 5230 :oke:
 
burakbey37

burakbey37

Üye
Nokia almamayı tercih edelim israile para gidiyor nokia gavur malı araştırdım
 
harun20062007

harun20062007

Üye
arkadaşlar hiç didinmeyin 5230 her türlü daha iyi ben kullanıyorum görüntülü konuşma yok ama 3.5g GPS sınırsız beleş bence 5230
 

sametsamda

Üye
bende kullanıorum bi sorunu yok bu aralar ıphone teması yapma uğraşıom bi yapamıom hack felande anlamıom anlayan varsa bu msneyi eklesin lütfen [email protected]
 
metehanozen

metehanozen

Üye
nokia 5230 almanı tercih ederim. ben lg cookie kullanıyordum ve hiç memnun değildim. oyun ve uygulamaların çoğunu desteklemiyor. dokunmatik hassasiyeti berbat. bu telefonu kullanamadığım için 5800 xm aldım. çok memnunum. 5230 da 5800 dan pek farklı deil. onun için 5230 almanı tercih ederim...:oke:
 


Üst Alt