Luck1
Üye
-
Konu Sahibi
-
kardesım daha dün yükselttim v50.0.001 e ondan öncede aynı sorunu yaşıyordum ve telefonu ilk aldıgım zamandan 4 gün sonra ekranda kırmızı küçük bi nokta belirdi ne yaptıysam gitmedi. yalan yok telefonum bırkackere düştü hasar ondanmıdır bılmıyorum ve garantiye vermeyede korkuyorum acıkcası cok bekletıcekler yazılım atıcaklar onu bizde yapabılıyoruz ve telefonumu daha kotu bi halede getirebilirler orasıda var
----------Eklendi 08.07.2011 @ 00:03:27 ---------- Yazıldı 07.07.2011 @ 23:27:33 ----------
arkadaslar bılen biri yardımmmm
sağolasın arkadasım ama ıcım rahat değil cunkü formlarda okudugum kadarıyla kvk dan bı cok kısı şikayetçi bende onlardan biri olmak istemiyorum ..
Yaf bu telefonların ne çok sorunu varmış, almaya karar verdim ama vazgeçmekte üzereyim. Benim tel kaç defa yeri öptü bişey olmadı. Malzemesi kaliteli değil galiba yani kasa sağlam değil gibi
şuan aynı sorun bende de var ve ekranı ısıttığımda ekran açılıyor. Telefoncuya sordum ekran değişmeli 60 tl dedi. Sizce fiyat biraz fazla değil mi ne dersiniz?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?