Nokia 5230 CFW Denemesi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Nokia 5230 CFW Denemesi
Öncelikle Selamlar.
Ben T.C.K nın CFW sini kendime göre düzenlemek istedim. Forumdan haqanguven kardeşimiz sayesinde istediğim modları değiştirdim kullandım. NFS ekranı şöye:

Sizce Flashlasam bir sorun çıkar mı? Yeniyim de bu işlerde. Şimdiden
 
flaşla gitsin telefon açılmazsa çakışma vardır yedeği yükle

- - - Eklendi - - -

paketledikten sonra eski rofsu sil yenisinin _rebuilt uzantısını silmeyi unutma
 
    Konu Sahibi
Yedeğini almayı unuttum ama yeniden T.C.K yı indirebilirim.

AÇMA DÜGMESINE BAS!
Telefon Araniyor... Tamam
Error reading phone init data...
Çoğunlukla bu hatayı veriyor arada olacakmış gibi oluyor sonra bazen Cmd 27 header hatası veriyor. Yardımcı olur musunuz? Şimdide Cmd 17 block diyo off.
Şarjım tek diş kalmıştı galiba ondan mıdır? Önceden T.c.k da tek diş ile yüklemiştim sorun çıkmamıştı ama. Şarj hepten bitmiş ondan galiba.
 
şarj konusunda dikkatli olmalısın en az uc dört çubuk olması lazım
 
yanlış yapıyorsun tamwiver programını biliyorsan aksam saat 7;00 da yardim ederim
 
    Konu Sahibi
TeamWiever programını biliyorum ama doğru yaptığımıda biliyorum. Oldu ama ben t.c.k nın cfw sini kendime göre düzenlemiştim flashladım ama değişen bi şey olmadı.
 
ne atmıştın t.c.k cfwsine hangı mod atmıştın
 
mod atarken data vs. Klasör şeklinde atıyorsun değilmi ?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...